پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:05 - 1401/09/07
فرماندار پاوه:

اقدامات حل مشکلات ترافیکی در پاوه پذیرفته نیست

فرماندار پاوه در نشست شورای ترافیک شهرستان پاوه گفت: اجرای مصوبات و اقدامات برای حل مشکلات ترافیکی و حمل ونقل عمومی درون شهری برای سرویس دهی به تمام نقاط شهر مقبول نیست.

به گزارش هزارماسوله ،فرماندار شهرستان پاوه در این نشست در سخنانی اظهار کرد: به اندازه کافی مصوبات وجود دارد اما اجرای مصوبات  قابل قبول نیست دستگاههای مرتبط در خصوص مصوبات حوزه کازی خود گزارش دهند 

اردشیر رستمی افزود:  قرار براین بوده شهرداری برای تهیه طرح جامع ترافیک شهرپاوه از طریق مشاورین دارای صلاحیت اقدام نماید برای کاهش ترافیک و اصلاح گره های ترافیکی نیاز به تهیه طرح است 

وی گفت: شهرداری در خصوص اجرای مصوبات قبلی از جمله راه اندازی دوربینهای ثبت تخلفات و ساماندهی خودروهای میوه فروش و دوره گرد در محل ترمینال قدیم فعلا بطور موقت تا زمانی که طرحی برای اجرا در آن زمین تهیه و شروع شود اقدام نماید. 

وی ادامه داد: کمیته کارشناسی شورای ترافیک هرچه سریعتر برای اختصاص لاین کناری خیابان اصلی از میدان شهدا تا سه راهی پارک شهید کاظمی( جایگزین پارک ممنوع که اجرایی هم نشده ) بررسی تا در صورت امکان بصورت خط ویژه تاکسی در نظر گرفته شود. 

رستمی اضافه کرد: با توجه به وضع موجود و وضعیت خاص شهر پاوه و معابر اصلی شهروندان محترم نیز بایستی همراهی و مشارکت داشته باشند .

فرماندار پاوه افزود: در اجرای مصوبات جلسات قبلی شهرداری و شورای شهر نتایج پیگیریها و بررسیهای بعمل آمده را هرچه سریعتر برای احداث معبر میدان مولوی به سراب هولی بصورت یک طرح با دید گردشگری و ترافیکی اعلام نمایند . 

رستمی گفت: اجرای مصوبات و اقدامات برای حل مشکلات ترافیکی و حمل ونقل عمومی درون شهری برای سرویس دهی به تمام نقاط شهر مقبول نیست اگر مدیران خود وقت کافی برای پیگیری و اجرای مصوبات و اقدام برای کاهش ترافیک ندارند معاون و کارشناسان ذیربط در اداره خود را مامو ویژه پیگیری این موضوع مهم نمایند.