پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله19:12 - 1400/11/01
استاندار کرمانشاه:

علاقه ما به ماموستا قادری قبلی و قلبی است / امشب باید راه ارتباطی روستاهای دهستان شرام بازگشایی شود

امیری مقدم با تاکید بر بازگشایی هرچه سریع راههای ارتباطی برخی از روستاهای باقی مانده افزود: امشب حتما باید مسیر جاده روستاهای دهستان شرام بازگشایی شود تا چند نفر بیمارانی که در این روستاها هستند به بیمارستان انتقال یابند.

به گزارش هزارماسوله ،استاندار کرمانشاه در دیدار با امام جمعه پاوه در سخنانی با بیان اینکه علاقه ما به ماموستا قادری قبلی و قلبی است اظهار داشت: ما امروز در کنار مردم روستای هانی گرمله حضور یافتیم و تصاویر حضور ماموستا قادری در کنار مردم این روستاها هم بازتاب خوبی را به دنبال داشت به جهت آنکه در کنار مردم بودن؛ آرامشی را ایجاد خواهد کرد که بسیار ارزشمند است.

بهمن امیری مقدم افزود: مردم منطقه هم امروز به صراحت از حضور شما در منطقه تشکر می کردند و ما نیز به سهم خود از همراهی های شما تشکر داریم.

وی گفت: خدا این نعمت بارش برف را به استان ارزانی داشت که باید در برابر لطف خداوند سجده شکر را به جا آوریم.

وی ادامه داد: یکی از جلساتی که هم اکنون در استان فعال کرده ایم بحث مشکلات کم آبی است و خداوند این برکت را بر ما نازل کرد و ان شاالله این نعمت همچنان بر ما ببارد و ما نیز با تلاش سنگین؛ راهها را باز خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون مشکلات زیادی در استان است گفت: در این چند روز مجموع نهادهای استان در حد توان خود زحمت کشیده اند.و با دو مرحله پیش بینی هواشناسی تمام استان پای کار بود و کسی کوتاهی نکرد؛ اما مشکلات هم زیاد بوده است.

امیری مقدم با تاکید بر بازگشایی هرچه سریع راههای ارتباطی برخی از روستاهای باقی مانده افزود: امشب حتما باید مسیر جاده روستاهای دهستان شرام بازگشایی شود تا چند نفر بیمارانی که در این روستاها هستند به بیمارستان انتقال یابند.

وی با اشاره به خدمات دهی سازمان هلال احمر در کمک دهی به مردم با بسته های پک مواد غذایی خاطر نشان کرد:  سه معاون استانداری نیز در سه نقطه استان از روز پنجشنبه تا امروز حضور داشته و تمام جلسات ستاد بحران را برگزار و الحمد الله ؛ شرایط ما با همین اقدامات پیشگیرانه با حضور و فعالیت فرمانداران ما در حد خوبی قرار داشت.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در چنین شرایطی که امام جمعه محترم هم در نماز جمعه شهروندان را به صبر دعوت کرده اند؛ بسیار ارزشمند است گفت: ما اگر نان و آب مردم را در این شرایط تهیه و به نقاط دور دست برسانیم بقیه مشکلات حل خواهد شد.

امیری مقدم گفت: از این تاریخ به بعد تمام نانوایی ها بدون استثنا باید سه سوخت داشته باشند که در شرایط سخت گاز و برق و مایع سوخت استفاده کنند.

وی در پایان گفت: با بررسی برخی از استان ها مشکلات ما در استان خیلی پایین بوده و این هم به سبب همکاری های خوب از جانب مردم بوده که نیاز به تقدیر و تشکر دارد.

استاندار کرمانشاه افزود: انتظار مردم از ما خدمات خوب است که ان شاالله این خدمات به خوبی در پاوه هم انجام شود.