پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله13:27 - 1400/07/27

آیت الله علما: اسلام موازنه قدرت را به هم ریخت

،امام جمعه و نمایندگی ولی فقیه در استان کرمانشاه در جشن میلاد نبی مکرم اسلام(ص) در مسجد قبای پاوه گفت: اسلام موازنه قدرت را به هم ریخت.

به گزارش هزارماسوله ،امام جمعه و نمایندگی ولی فقیه در استان کرمانشاه در جشن میلاد نبی مکرم اسلام(ص) در مسجد قبای پاوه در سخنانی اظهار داشت:کرونا باعث شد که ما از مراسم باشکوه ماموستا قادری بمناسبت میلاد میامبر گرامی اسلام که از نقاط مختلف و کشور همسایه در این مراسم حضور داشتند ،محروم باشیم و امسال خوشالیم که این جشن برگزار شد.

 

وی افزود: علما وارثان انبیا هستند، روز ۱۲ و یا ۱۷  مهم نیست مهم ان است که ما بتوانیم اسلام را معرفی کنیم چرا که هرجایی این سرمایه را ندارد.

 

وی با بیان اینکه ما اسلام را باید در دنیا اشباع کنیم گفت: همه ما دیدیم که بنیان گذار جمهوری اسلامی اعلام کرد نه شرق و نه غرب ،فقط اسلام.

 

آیت الله علما اضافه کرد: اگر ما محتوا نداشته باشیم نمی توانیم حرف و استدلالی برای دنیا داشته باشیم.

 

وی تصریح کرد: اسلام موازنه قدرت را به هم ریخت.

 

وی اظهار کرد: امروز همه ما موظفیم و ماموستا قادری هم اشاره کردند، این نشست ها از ۹۰۰ سال پیش بوده است، و وحدت مسلمین از روز اول تا به امروز  بوده است، اما امام هفته وحدت را درست کرد.

 

ایت الله علما اضافه کرد: سرمایه امام راحل چه بود که سلطنت ۲۵۰۰ را نابود کرد، جز اسلام و اگر اسلام سرمایه دار نبود این توانایی را نداشت.

 

وی در پایان گفت: این جلسات خیلی مهم و با ارزش است، امروز عربستان ناچار است که با ایران سازگاری داشته باشد وقتی عظمتی که اینجا می بیند ،این قدرت قدرت اسلام است، و باید با قدرت، این اسلام را حفظ کنیم چون متکی به وحی و رسول الله(ص) است.