پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله16:32 - 1400/07/06

ماموستا قادری: کاهش مرگ و میر نشان از تاثیر واکسن است / تقدیر از مدافعان سلامت

در ادامه سفر به شهرستان پاوه ، مسوولان دانشگاهی و شهرستان با حاج ماموستا قادری امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش هزارماسوله ،در این دیدار امام جمعه پاوه در سخنانی اظهار داشت: همه علوم‌ مفید هستند، اما دو علم دین و‌ علم  جسم مردم اهمیت بیشتری دارند. زحمات کادر سلامت در ردیف خدمت برجسته به بندگان خدا قرار دارند . من از زحمات همه شما به ویژه در دوران کرونا قدردانی می کنم.

ماموستا ملا قادر قادری افزود: امیدواریم با ختم این بیماری که ضررهای زیادی در حوزه های اجتماعی،  اقتصادی و.. وارد نمود مردم زندگی عادی خود را در پیش بگیرند.

وی گفت: هرگونه تجمعات مختلف از جمله تعزیه و فاتحه خوانی و... متاسفانه باعث افزایش بیماری شده است که امیدوارم مردم در این زمینه دقت کنند.

وی ادامه داد: بیماری در مواجهه با کسی فرق نمی‌گذارد ، داروی قطعی نداشته و عدم امکان مراقبت از بیمار توسط نزدیکان از جمله مشکلات این بیماری بود.

ماموستا قادری اضافه کرد: کاهش مرگ و میر نشان از تاثیر واکسن است و اکنون که واکسن تهیه شده است ، لازم است همه مردم خود را در برابر این بیماری واکسینه کنند ،

وی افزود:  رعایت پروتکلها در نماز جمعه این شهرستان الگوی خوبی است و از هر نظر مسائل بهداشتی  توسط خود مردم و متولیان برگزاری رعایت می شود.

در این دیدار ، رئیس دانشگاه گزارشی از روند بیماری و خدمات در بیمارستان از انجام واکسیناسیون در شهرستان ارائه نمود.

دکتر مرادی گفت: از حمایت‌های شما از همکاران شبکه پاوه تقدیر می کنیم و از شما می خواهيم همچنان به ویژه تا پایان اين بيماري،  همراه نظام سلامت باشید.

وی افزود: در بیمارستان قدس پاوه، رضایت نسبی بیماران‌وجود دارد و تخت خالی به اندازه کافی در بیمارستان خوشبختانه موجود است.

وی گفت: در حال حاضر موارد بستری کاهش داشته است و با افزایش شمار افراد واکسینه شده امیدواریم که مبتلایان و این تعداد کمتر شود.

وی افزود: مردم دقت کنند که برخی خدمات اجتماعی با ارائه کارت واکسن انجام می شود و باید در این فرصت خود را واکسینه کنند تا دچار مشکل نشوند.

مرادی در پایان گفت: درخواست ما این است که مردم همچنان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به کادر بهداشت و درمان کمک کنند.