پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:59 - 1400/07/02

امام جمعه موقت جوانرودمعرفی شد

طی‌حکمی از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان کرمانشاه امروز در نماز جمعه جوانرود دکتر محمد عزیز حسامی به عنوان امام جمعه موقت جوانرود معرفی شد.

به گزارش هزارماسوله ،مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه  گفت : ماموستا دکترمحمدعزیز حسامی از چهره های خوشنام ، متدین وعلمی ، دبیر و استاد دانشگاه وعلاوه بر تحصیلات حوزوی دکترای فقه واصول مذهب شافعی را دارد که با پیشنهاد ماموستا ملااحمد فخری وباحکم نمایندگی ولی فقیه به سمت امام جمعه موقت معرفی می شود.

 

حجت الاسلام فاضلی بر ضرورت وحدت و انسجام در جامعه تاکیدواظهارداشت : نماز جمعه بهترین پایگاه برای و حدت و انسجام است که باید برای تقویت آن تلاش کنیم.

 

وی‌ضمن تقدیراز امام جمعه  یوسفی فرماندار اظهارامیدارواری کرد: با همکاری این بزرگواران همچنان شاهد برگزاری برنامه های دینی و معنوی و اتحاد وانسجام در شهرستان جوانرودباشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در اموراهل سنت استان کرمانشاه اظهارداشت: ازاین پس تحت هر شرایطی نماز جمعه دراین شهرستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزارمی شود.

فاضلی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس‌خاطرنشان کرد: ر زمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، روحیه ایثار، شهادت طلبی، اخلاق و صداقت در رفتار را به نمایش گذاشتند که همواره بر تارک تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید.

وی یادآورشد: همه ما وظیفه داریم به بهترین نحو ممکن  مکتب دفاع مقدس را برای نسل جوان که هشت سال دفاع مقدس را ندیده و درک نکرده به خوبی تبیین کنیم.