پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله09:25 - 1400/02/23

پیام رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه نوسود به مناسبت عید سعید فطر

رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه فرهنگیان و دانش آموزان تبریک گفت.

به گزارش هزارماسوله ، رئیس آموزش و پرورش نوسود با صدور پیامی عید سعید فطر به همه فرهنگیان و دانش آموزان تبریک گفت.

 

متن پیام به این شرح است:

 

بسمه تعالی

 

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت          صد شکر که این آمد و صدحیف که آن رفت

 

رمضان ماه خیر و برکت،ماه دلدادگی و عبودیت،ماه ضیافت الهی ، ماه انس با قرآن و ماه رحمت و مغفرت به پایان رسید و شکوفه های صبر و مبارزه با نفس شگفته می شوند و رایحه دل انگیز گلهای باغ محمدی در عیدی به پاکی و گوارای زمزم به مشام می رسد.

 

آری عید سعید فطر فرا رسید و مؤمنان روزه دار پاداش یک ماه عبودیت و بندگی را با زدودن زنگارها از روح و جان و راندن شیطان نفس دریافت  می کنند ؛ گویی که انسان از نو متولد می شود.

 

خوش به حال کسانی که خالصانه و عاشقانه پا در وادی عشق و دلدادگی نهادند و با استقبال از ضیافت الهی وجود خویش را از زمزمه های دعا و نوای دلنشین قرآن صفا بخشیدند و با درک واقعی لیالی پرفیض قدر که بهتر از هزار ماه است، راه قرب الهی را در پیش گرفتند و اینک با قلبی مطمئن به استقبال عید دلدادگی می روند.

 

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مؤمنین روزه دار، این عید مبارک و فرخنده را به همه فرهنگیان محترم و فرهیخته  ، پیشکسوتان گرانقدر بازنشسته وخانواده های محترم آنان ، دانش آموزان عزیز و والدین مکرم و گرامی آنان مردم فهیم شهرستان ومنطقه  و همچنین تمامی مسئولین گرانقدر شهرستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم که این عید خجسته سرآغازی برای تحول عمیق در زندگی و بازگشت به فطرت پاک و واقعی خویش با عمل به دستورات دین انسان ساز  و رهایی بخش اسلام باشد.

نجیب ویسی

رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه نوسود