پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله01:58 - 1400/01/27
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود خبر داد:

جمع آوری بیش از ۵۷ میلوین تومان جهت کمک هزینه تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت نوسود

به یمن حلول ماه مبارک رمضان ودر پی فراخوان رئیس اداره آموزش و پرورش در تامین کمک هزینه ی خرید تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت سطح منطقه نوسود مبلغ 575/000/000ریال در صندوق خیریه امام شافعی ( رض ) شهر نوسود جمع آوری گرید.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره آموش و پرورش منطقه نوسود در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: به پاس الطاف الله (جل جلاله) و همت و مشارکت خیّرین بزرگوار در پاسخ به فراخوان در تامین کمک هزینه ی  خرید تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت سطح منطقه نوسود ، با لطف و سخاوتمندی خیرین گرانقدر و کلیه ی پرسنل این اداره اعم از : اداری ، مدیران ، معلمان و هیئت مدیره محترم موسسه خیریه امام شافعی ( رض ) شهر نوسود در مدت زمان کوتاهی مبلغ 575/000/000 ریال به حساب بانکی این موسسه واریز شد.

 

نجیب ویسی افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد و مشورت با افراد معتمد ، آگاه و دلسوز سطح منطقه و تشکیل جلسه در محل دفتر  ، کل مبلغ جمع آوری شده به صورت کارت هدیه با عنوان کمک هزینه خرید تبلت بین دانش آموزان مدارس شهر نوسود و روستاهای تابعه به صورت عادلانه توزیع گردید.

 

وی گفت: خداوند را شاکریم که توفیق ، رفیق راهمان شد تا همه با هم ، خوشحالی خانواده های نیازمند و دانش آموزان کم بضاعت را فراهم کنیم که این خود ان شاء الله خشنودی خدا را به همراه خواهد داشت که قطعا این خشنودی موجب خوشبختی و نیک بختی خیرین و خانواده محترمتان را به همراه خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: خداوندا رحمت بی کرانت را بر مردم خیّر این دیار بباران و بر اموالشان برکت عنایت فرما و مشمول حدیث پیامبر اکرم ﷺ باشند که فرموده اند : "صدقه هیچ مالی را کم نکرده ..." تا بار دیگر با یاری و همراهی این خیّرین بزرگوار هیچ یک از فرزندان این سرزمین با نگرانی و غم ، سنگینی بار هزینه های زندگی را نچشند.

 

ویسی در پایان گفت: اینجانب وظیفه خود می دانم که از صمیم قلب از تمامی این عزیزان به ویژه هیئت مدیره محترم موسسه امام شافعی (رض) شهر نوسود تشکر و قدردانی نمایم.
در پایان در این ایام مبارک از همه ی شما سروران گرانقدر و روزه داران مخلص التماس دعای خیر دارم.