پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:37 - 1399/11/05

تجمع و ازدحام در تپه برفی سریاس ممنوع شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه گفت: تجمع و ازدحام تپه برفی سریاس توسط راهداران شهرستان پاوه تخریب شد .

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: با بارش برف زمستانی هر ساله سه راهی باینگان در نزدیکی روستای سریاس محلی برای تفریح و تیوب سواری بر روی برف برای مردم شهرستان پاوه و حتی کرمانشاه تبدیل می شود.

 

ابراهیم شهریاری افزود: با بارش های سنگین برف در هفته گذشته مردم زیادی از پاوه و اطراف در این تپه برفی سه راهی باینگان جمع شدند.

 

وی گفت: بنا به دستور دادستان محترم شهرستان جهت جلوگیری از شیوع  کرونا و حوادث ناشی از شکستگی‌های  دست و پا و فشار مضاعف بر کادر درمان محل  تجمع و ازدحام تپه برفی سریاس توسط راهداران شهرستان پاوه تخریب شد.

 

شهریاری در پایان گفت: براساس دستورات مذکور هر گونه تجمع ، پارک خودرو در این مکان ممنوع بوده و در صورت توقف خودرو توسط نیروی انتظامی به پارکینگ منتقل خواهد شد .

 

وی با اشاره به عملیات برف روبی در شهرستان نیز گفت:گردنه رمه رو نیز در تاریخ ۴ بهمن که بدلیل بارش برف مسدود شده بود توسط راهداران شهرستان پاوه برف روبی و بازگشایی شد.