پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله08:13 - 1399/09/30

پاوه تمام قد‌ به احترام کادر درمان ایستاد

پویش مردمی با هدف تقدیر از کادر بهداشت و درمان و تمامی کسانی که در عرصه سلامت مردم در دوران شیوع‌ کرونا فعالیت می کنند، در اکثر شهرستان ه راه اندازی شده است.

به گزارشهزار ماسوله،  پویش مردمی با هدف تقدیر از کادر بهداشت و درمان و تمامی کسانی که در عرصه سلامت مردم در دوران شیوع‌ کرونا فعالیت می کنند، در اکثر شهرستان ه راه اندازی شده است.

 

در پی آن و تقدیر و تشکر از پرستاران و کادر درمان؛ مردم پاوه یک صدا در پیام های جداگانه ای پیام تقدیر و تشکر خود را به جهت مبارزه با کرونا در خط مقدم ابراز کردند.

 

یکی از شهروندان در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: ما به نوبه خود به عنوان یک شهروند از زحمات آنها تقدیر و تشکر داریم.

 

همایون رشیدی افزود: قطعا ما اکنون در سرایط خاصی هستیم که گاها در جامعه پیش خواهد امد و ما شاهد بودیم که همیشه این قشر زحمتکش بوده اند.

 

وی گفت: شرایط خاصی برای هر قشری به وجود خواهد امد ؛ متاسفانه برای مصیبت ها و خوشبختانه برای نشان داده شدن زحمات این عزیزان همیشه این شرایط برای جامعه وجود دارد و ما نیز خسته نباشید به انها خواهیم گفت.

 

یکی دیگر از شهروندان به خبرنگار ما گفت: روز پرستاران را برای کل پرستاران کشور تبریک عرض می کنیم .

 

کامران سعدالهی افزود: پرستاران امروز زحمت کشانی هستند که همانند جنگ تحمیلی در عرصه سلامت زحمات فراوانی را در طول این ده ماه به دوش کشیده اند

 

وی گفت: ان شاالله مردم نیز همراه با این پرستاران در جهت جلوگیری از شیوع کرونا پروتکلهای بهداشتی را رعایت کرده و در دورهمی های شب یلدا حضور پیدا نکنند که امیدواریم در این وضعیت نارنجی یا زرد به وضعیت سفید برسیم.

 

همچنین در مصاحبه های متعدد دیگری مردم پاوه با تقدیر و تشکر از پرستاران ؛ تمام قد‌ به احترام کادر درمان ایستاد.

 

گزارش تصویری تقدیر و تشکر مردم را در لینک زیر ببینید:

http://www.hezarmasooleh.ir/node/299104