پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله13:24 - 1394/09/25

برگزاری مراسم پیشواز میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) در مسجد قباء پاوه

مراسم پیشواز میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) در مسجد قباء پاوه با حضور امام جمعه پاوه، برخی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در حاشیه کلاسهای تفسیر قرآن کریم ماموستا ملا قادر قادری برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، مراسم پیشواز میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) در مسجد قباء پاوه با حضور امام جمعه پاوه، برخی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در حاشیه کلاسهای تفسیر قرآن کریم ماموستا ملا قادر قادری برگزار شد.

گروه مولودی خوانی یاسین به سرپرستی سید بهاء حسینی عضو شورای شهر سنندج با اجرای مولودی خوانی و قصیده سرایی خود به پیشواز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) رفتند.

قصیده سرایی سید بهاء حسینی و گروه وی در وصف و مدح رسول گرامی اسلام فضای معنوی خاصی را در این مراسم، به عشق منجی عالم بشریت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) برای اقشار مختلف مردم در مسجد قباء به وجود آورده بود.

قرائت قرآن توسط اسماعیل مرادی و تجلیل از رئیس شورا و شهردار پاوه در اصلاح و بهسازی کوچه مسجد قباء که سالیان متمادی باعث ایجاد مشکلاتی در تردد شهروندان و نمازگزاران این مسجد شده بود، از دیگر برنامه هایی بود که در حاشیه کلاس تفسیر قرآن کریم ماموستا ملا قادر قادری برگزار شد.