سرهنگ سلطانی:

امام راحل یک مبارز فی سبیل الله در تمامی مقاطع ، میدان مبارزه را مشخص می کرد

سرویس: سیاسیکد خبر: 300980|15:25 - 1402/03/15
نسخه چاپی
امام راحل یک مبارز فی سبیل الله در تمامی مقاطع ، میدان مبارزه را مشخص می کرد
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه گفت: امام راحل یک مبارز فی سبیل الله بود در تمامی مقاطع امام میدان مبارزه را مشخص و تعیین می کرد.

به گزارش هزارماسوله ،سرهنگ صفدر سلطانی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در سخنانی اظهار داشت: رهبری امام راحل ، رهبری بر بزرگترین و مردمی ترین انقلاب انقلابات در طول تاریخ بوده است.

 وی افزود: انقلاب اسلامی بزرگترین انقلاب در طول تاریخ است. 

 

وی ادامه داد: در طول تاریخ، انقلاب های بزرگ و کوچکی رخ داده که هیچ کدام به اندازه انقلاب اسلامی مردمی نبوده است، معروفترین انقلاب در قرن ۱۹، انقلاب فرانسه و در قرن ۲۰ شوروی سابق بود، که در ابتدا مردم پای کار امدند و بعد از پیروزی، مردم کنار گذاشته شدند و نقشی برای مردم دیده نشد .

 

 وی اضافه کرد: پس از آن پادشاهی و استبداد مجدد بر این انقلاب ها سلطه یافت.

 

 وی تصریح کرد: اما انقلاب اسلامی بزرگترین انقلاب در طول تاریخ انقلاب ها است که بعد از پیروزی مردم نقش اساسی و مشارکت اساسی در تایید سرنوشت خود داشتند. 

سرهنگ سلطانی گفت: در کمتر از دو ماه، بعد از پیروزی یک رفراندوم مردمی برگزار شد که ۹۸ و ۸ شرکت و نوع نظام سیاسی خود را انتخاب کردند در طول تاریخ انقلاب ها و تشکیل کشورها ما هیچ جایی سراع نداریم که نوع نظام سیاسی و انتخاب نوع حکومت به مردم واگذار شده باشد. 

 

جانشین فرماندهی ناحیه پاوه گفت: تنها کشوری که نوع سیاسی را انتخاب کردند انقلاب اسلامی بود که به طور متوسط هر سال یک انتخابات، بزرگ و باشکوه برگزار می شود که وجه تمایز آنها، این مشارکت مردمی و نقش مردم در سرنوشت خود تا امروز است.

 

 وی افزود: وجه تمایز دیگر انقلاب ما معنویت انقلاب است که به جنبه مادی و معنوی توجه کرده بود. 

 

وی خاطر نشان کرد: امام راحل ما رهبر این نهضت و انقلاب بود یک مبارز فی سبیل الله بود در تمامی مقاطع امام میدان مبارزه را مشخص و تعیین می کرد، در زمان جنگ تحمیلی جور دیگری رفتار می کرد و با پذیرش قطعنامه، یک میدان مبارزه دیگر مشخص کردند. 

 

وی در پایان گفت: مردم ما نقش خوبی داشته اند اما دست توانمندی که مردم را در صحنه نگه دارد دست قدرتمند و شخصیت والا، کسی نبود جز امام راحل.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد