فرماندار روانسر:

هر گونه قصور از سوی دستگاههای اجرایی پذیرفتنی نیست

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300632|19:20 - 1401/11/10
نسخه چاپی
هر گونه قصور از سوی دستگاههای اجرایی پذیرفتنی نیست
فرماندار روانسر گفت: با ورود این سامانه بارشی به جو منطقه عملکرد دستگاهها مورد ارزیابی قرار گرفته و قصور و کوتاهی از سوی هر مدیری برخورد قانونی لازم صورت می پذیرد .

به گزارش هزارماسوله ،فرماندار شهرستان روانسر در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص بارش های اخیر در منطقه گفت: امروز نشست اضطراری ستاد بحران این شهرستان برگزار شد که در این نشست ضمن تاکید  بر آمادگی هرچه بیشتر مدیران اعلام کردم  ، تا خروج کامل سامانه بارشی و عادی شدن وضعیت کلیه مرخصی ها و ماموریت های مدیران و معاونین ستاد بحران لغو می شود و اعلام آماده باش کامل را ابلاغ نمودند .

 

مصطفی زاده در ادامه افزود:  آمادگی کامل راهداری برای مقابله با مخاطرات بارش برف و کولاک و برف روبی راههای مواصلاتی، همکاری بخشداران و دهیاران در امر برف روبی و بازگشایی مسیرهای روستایی با راهداری و برنامه ریزی منسجم. منظم و برنامه ریزی شده مسولان و دستگاهها قبل از وقوع هرگونه  موارد بحرانی و مخاطرات جوی از مصوبات این جلسه بود.

 

وی گفت: آمادگی شهرداران و نیروهای خدمات شهری ، استقرار نیروهای عملیاتی هلال احمر در راههای گردنه های برف گیر و تامین اسکان احتمالی در راه ماندگان و  استقرار نیروهای عملیاتی پلیس راهور در راههای و گردنه ها از دیگر مصوبات بود.

 

فرماندار روانسر اعلام تغییرات احتمالی در پیش بینی ها را بصورت لحظه ای توسط اداره هواشناسی، تمهیدات لازم برای تامین سوخت روستاهای فاقد گاز توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی و تمهیدات دستگاههای خدمات رسان بمنظور جلوگیری از هرگونه قطعی‌. آب و گاز و آماده باش تجهیزات ‌ ماشین آلات و نفرات امدادی را از دیگر مصوبات این جلسه عنوان کرد.

 

وی در پایان اعلام کرد: عملکرد دستگاهها مورد ارزیابی قرار گرفته و قصور و کوتاهی از سوی هر مدیری برخورد قانونی لازم صورت می پذیرد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد