فرماندارپاوه خبر داد:

بارش یک متری برف در ارتفاعات شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300623|10:18 - 1401/11/08
نسخه چاپی
بارش یک متری برف در ارتفاعات شهرستان پاوه
فرماندارپاوه از بارش یک متری برف در ارتفاعات شهرستان پاوه خبر داد.

به گزارش هزارماسوله ،فرماندار پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در رابطه با بارش های اخیر برف در این شهرستان اظهار داشت: در ادامه بارش های رحمانی ما شاهد نزول بارش برف نسبتا سنگینی در شهرستان پاوه بودیم که با تلاش اکیپ های مختلف راهداری و حمل و نقل جاده ای تمام محورهای اصلی و فرعی ما و حتی جاده های روستایی ما باز شد.

 

دکتر اردشیر رستمی افزود: بدنبال آن تا این لحظه شاهد انسداد مسیر در هیچ نقطه ای از شهرستان پاوه نیستیم.

 

وی گفت: با توجه به تداوم این بارش ها در روزهای شنبه و یکشنبه و همینطور پیک و نقطه اصلی این توده در روزهای دوشنبه و سه شنبه قطعا بارش ها در جو منطقه سنگین خواهد بود که از شهروندان عزیز خواهش داریم از سفرهای غیر ضروری به شهرستان پاوه خودداری کنند و اگر سفری در پیش رو دارند حتما پیش بینی های لازم و احتیاط لازم و همچنین، امکانات لازم ، زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

 

وی ادامه داد: انچه که برآورد شد مقدار بارش های ما در گردنه سریاس و سه راهی شهدا ۲۰ الی ۳۰ سانتیمتر بود که در ارتفاعات این مقدار به یک متر هم رسید و باعث خوشحالی مردم شد .

 

رستمی اضافه کرد: پیش از این نیز مسیر پاوه به مریوان در گردنه تته بدلیل بارش های سنگین برف مسدود شده بود.

 

فرماندار پاوه در پایان گفت: تمام تلاش راهداران و اکیپ های هلال احمر ما این است که در کنار مردم باشند و شاهد رخداد و حادثه ناخوشایندی در شهرستان نباشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد