امام جمعه پاوه:

ایستادگی رهبری در مقابل دشمنان اسلام ثمره وحدت موجود در جامعه اسلامی است

سرویس: سیاسیکد خبر: 300413|22:48 - 1401/07/06
نسخه چاپی
ایستادگی رهبری در مقابل دشمنان اسلام ثمره وحدت موجود در جامعه اسلامی است
امام جمعه پاوه: مردم اهل سنت در جبهه های حق علیه باطل نقش خود را به بهترین شیوه ایفا کردند ماموستا قادری گفت: مردم اهل سنت در طول هشت سال جنگ تحمیلی در جبهه های حق علیه باطل نقش خود را به بهترین شیوه در پیروزی بزرگ ملت ایران ایفا کردند.

به گزارش هزارماسوله ،ماموستا ملا قادر قادری با اشاره بهسالگرد چهل و دومین سال جنگی است که صدام بر ما ملت ایران تحمیل کرد،گفت:همواره دشمنان ما به دنبال این هستند که میانه شیعه و سنی اختلاف‌افکنی کنند هدف اصلی آنها اسلام‌زدایی است اما جنگ تحمیلی عراق علیه ایران موجب شد تا تمام ملت با یکدیگر به وحدت و همدلی برسند. 

 

امام جمعه پاوهافزود: ما در دوران عمر خود جنگی را شاهد بودیم که ۲۹۰۰ روز طول کشید و مملکت و دیار و شهر و منطقۀ ما ۲۹۰۰ روز درگیر جنگ بود؛ یعنی از ۳۱ شهریور سال ۱۳۵۹ تا۲۷ تیر۱۳۶۸مدت ۸ سال و به‌عبارت‌دیگر ۲۹۰۰ روز؛ واقعاً سخت و طولانی بود و جمع زیادی از برادران و پدران و دوستان و همسایگان ما شهید و خانه‌ها ویران شدند، باغ‌ها خشکیدند و زمین‌ها مین‌گذاری شدند.

 

وی با بیان اینکه در ۳۱ شهریور سال ۱۳۵۹ که تازه سه ماه بود امام‌جمعۀ پاوه شده بودم، جنگ شروع شد افزود: یک روز صدام در وزارت دفاع خود حضور یافت، وزیر دفاع خائن صدام  گفت: سیدالقائد؛ امروز ۱۹۲ هواپیما از تبریز تا امیدیه را بمباران کرده‌اند و با ۱۲ لشکر، ۱۵ تیپ مستقل، ۵۴۰۰ تانک و ۳۶۶ هواپیما با آمادگی کامل حملۀ همه‌جانبه‌ای را علیه ایران شروع کرده‌ایم.

 

ماموستا قادری،تصریح کرد:اگر امروز مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان اسلام به‌ویژه آمریکا و اسرائیل ایستاده‌اند و آن‌ها را تهدید می‌کنند ثمره وحدت موجود در جامعه اسلامی بوده و این نظام اسلامی است که حرف اول و آخر را در جهان می‌زند همان‌گونه که در زمان پیامبر اکرم (ص) نیز این‌گونه بود.

 

امام جمعه پاوه،اظهار کرد:صدام دیوانه و همفکران صدام، انقلاب اسلامی را خطر تلقی می‌کردند و درصدد بودند انقلاب را نابود کنند و در حد توان خود دریغ نکردند تا در تاریخ ۲۷ تیرماه سال۱۳۶۸ قطعنامۀ ۵۹۸ صادر شد و جنگ خاتمه یافت و ما بیش از ۲۱۰ هزار شهید را تقدیم کردیم ودرنهایت هم صدام و هم حزب بعث نابود شدند.

 

وی گفت: روحانیون و علمای اهل سنت و تشیع در هشت سال جنگ تحمیلی ضمن دعوت مردم به مقابله با دشمنان خود نیز پیشتاز در خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل بوده اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد