مراسم یادواره شهدای هفتم تیر پاوه برگزار شد+تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300263|15:09 - 1401/04/07
نسخه چاپی
مراسم یادواره شهدای هفتم تیر پاوه برگزار شد+تصاویر
مراسم یادواره شهدای هفتم تیر در سپاه ناحیه پاوه با حضور امام جمعه پاوه؛ فرماندار؛ فرمانده سپاه ناحیه پاوه؛ فرمانده انتظامی؛ رئیس و دادستان دادگستری و برخی از مسسولین و بسیجیان برزگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،امام جمعه پاوه در مراسم یادواره شهدای هفتم تیر که در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد در سخنانی اظهار داشت:دشمنان این انقلاب تنها در ۷ تیر علیه نظام و انقلاب ما قیام نکردندبلکه در طول این چهار دهه همواره به روش های مختلف علیه نظام و انقلاب ما اقدام کرده اند.

ماموستا ملا قادر قادری با بیان اینکه دشمن همواره به ظلم علیه مردم ما کوتاهی نکرده است افزود: در این مقطع حساس هم دشمنان علیه نظام و مردم ما دست بردار نیستند  و دشمنی انها تنها با دین اسلام نیست بلکه این غرضی که نسبت به ما دارند از ایستادگی مردم  با رهبریت حکیمانه مقام معظم رهبری است.

وی گفت: بالاترین همه این ظلم ها ؛ تحریم هایی است که در طول این دهه ها همواره بر مردم ما روا داشته اند.

ماموستا قادری با اشاره به حدیثی از پیامبر بزرگوار اسلام(ص) و با بیان اینکه امروز شاهد برخی مشکلات معیشتی مردم هستیم گفت:  بهترین افراد کسی است که در حد توان خدمت به مردم داشته باشد.

 

فرماندار شهرستان پاوه نیز در سخنانی اظهار داشت: مبنای حقوق اسلامی و حقوق ایرانی این است که خداوند انسان را به عنوان خلیفه الله و اشراف مخلوقات معرفی و حقوقی را برای انسان ها معرفی نموده که حق حیات و ازادی و حقوق فردی و اجتماعی می باشد.

دکتر اردشیر رستمی افزود: در ارتباط با حق کرامت در فرهنگ اسلام در دین اسلام هیچ فرقی بین سیاه و سفید وجود ندارد.

وی با بیان اینکه کشوری که داعیه حقوق بشر دارد امروز اجازه زندگی کردن سیاه پوستان در کنار سفید پوستان را نمی دهد گفت: کشوری که بیشترین نقض حقوق بشر را به خودش اختصاص داده، امروز ، داعیه‌دار حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی و بسیاری از کشورهای مستقل هستند.

فرماندار پاوه ادامه داد: اسلام حق حیات را؛ حیات طیبه معرفی کرده که انسان ها زندگی سعادتمندی داشته باشند اما

همین امریکایی  ها که ادعای حقوق بشر دارند ممات را بر انسان ها انتخاب می کنند.

وی با اشاره به اینکه  آمریکا خودش بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است ادامه داد: کشتار و اقدامات خودسرانه نظام  آمریکا و دخالت آنها در کشورهایی مانند یمن، فلسطین و افغانستان بر کسی پوشیده نیست.

رستمی تصریح کرد: حادثه تروریستی به شهادت رساندن بهشتی و ۷۲ از حقوق دانان ؛ جز اینکه  به دست همین داعیه داران حقوق بشر بودند؟

وی در پایان گفت:  این داعیه داران حقوق بشر مسلمانان را به نام دین و با نام آیه های قرآن می کشند و از صحنه زندگی کمتر می کنند و این چیزی است که بدنبال ترویج ان هستند.

 

در ادامه فرماندهی سپاه ناحیه پاوه نیز در سخنانی با اشاره به مقام شامخ شهدا گفت: هرجا شهادت اتفاق افتاد افتخار آفرینی پشت سر ان آمده است.

سرهنگ مسعود دوستی افزود: سیل جریان جمعیت که در روز شهادت و بدرقه پیکر شهید سلیمانی و حججی و شهدای دیگر شاهد بوده ایم همه افتخار افرین بوده است.

وی گفت: حوادث تلخ این ایام، به عنوان نمونه‌ای از زیرپا گذاشتن حقوق بشر توسط نظام سلطه آمریکا مطرح است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد