گذشت از بیش 72میلیون تومان دیه توسط شاکی در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300255|09:59 - 1401/03/30
نسخه چاپی
گذشت از  بیش 72میلیون تومان دیه توسط شاکی در پاوه
آقای صباح بهرامی شاکی پرونده یکی از زندانیان معسر با حضور در دفتر شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی زندان پاوه کل مبلغ دیه 726/000/000ریال را بخاطر رضای خداوند با توجه به معسر بودن زندانی گذشت نمودند.

به گزارش هزارماسوله ،رئیس زندان و مسئول شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی  پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما با اعلام این خبر  افزود:با پیگیری و تلاش اعضای شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی و مددکاری زندان در تاریخ 1401/03/26 طی دعوت از شاکی و گفتگو باایشان ، در نهایت ایشان کل مبلغ دیه به مبلغ  726/000/000ریال را  گذشت و  رضايت خود را نسبت به زندانی اعلام نمودند.

بهمن عزیزی در ادامه افزود: اعضای شورای حل اختلاف زندان پاوه در سایه همکاری و تعامل مثبت وسازنده مراجع محترم  قضایی ، انجمن حمایت از زندانیان و مشارکت جمعی معتمدان و نیکوکاران اقدامات مفید و  تاثیرگذار در راستای پیگیری مشکلات زندانیان معسر و نیازمند و حمایت از خانواده آنان به عمل آورده وکارنامه درخشانی را برای اصلاح ذات البین و ایجاد صلح و سازش و خیرخواهی ثبت رسانده اند.  

 

 رئیس زندان و شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی زندان پاوه در خاتمه  از  اقدام انساندوستانه و روحیه ایثار و بخشش شاکی پرونده آقای صباح بهرامی در راستای گذشت کل مبلغ دیه تقدیر و تشکر نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد