بانوی ووشوکار جوانرودی، مدالهای جهانی خود را به ماموستا قادری تقدیم کرد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300246|12:04 - 1401/03/16
نسخه چاپی
بانوی ووشوکار جوانرودی، مدالهای جهانی خود را به ماموستا قادری تقدیم کرد
سوده عزتی، بانوی ووشوکار جوانرودی مدالهای رنگارنگ و با ارزش خود را که در مسابقات مختلف جهانی و بین المللی از آن خود کرده بود به ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه تقدیم کرد.

به گزارش هزارماسوله ،امام جمعه پاوه در این دیدار ضمن قدردانی از افتخارآفرینی و این اقدام ارزشمند بانوی ورزشکار جوانرودی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم گفتند: دین اسلام برای زنان ارزش و احترام خاصی قائل است.

 

ماموستا ملا قادر قادری افزودند: در جامعه ما در بسیاری از دورانها برخی از زنان بیشتر از مردان برای جامعه مفید هستند و با لباس و با بیان و حضور خود می توانند نماینده خوبی برای جامعه باشند.

 

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر بزرگوار اسلام ادامه دادند: مومنی که قوی باشد بهتر از مومن ضعیف است و هر دوی این مومنین هم دارای خیر و پاداش هستند.

 

امام جمعه پاوه خطاب به این بانوی ورزشکار اظهار داشتند: شما به عنوان بانویی قهرمان از این منطقه و از شهرستان جوانرود توانسته‌اید در کشورهایی همچون چین، سنگاپور، اندونزی و تونس حضور و افتخاراتی را برای این منطقه کسب کنید که مایه افتخار و قدردانی است.

 

ماموستا قادری در پاسخ به گلایه این بانوی ورزشکار که مسئولان به وی توجه نمی کنند، با بیان اینکه ما به چنین دختران و پسرانی که برای منطقه خود مدال قهرمانی و عزت کسب می کنند افتخار می کنیم اضافه کردند: اگر امثال ما نتوانسته ایم گامی در جهت تقدیر از افتخارآفرینان برداریم از روی هیچ غرضی نیست.

 

وی تصریح کردند: در این عصر که رسانه و فضای مجازی بزرگترین مشکل را برای جوانان و خانواده های ما ایجاد کرده است ورزش یکی از عوامل مبارزه با این هجمه فرهنگی است.

 

ماموستا قادری افزودند: ورزشکاران با مربی خوب و متعهد می توانند به اندازه خطبه های نماز جمعه در مقابله با تهاجم فرهنگی تاثیرگذار باشند.

 

در ادامه سوده عزتی بانوی ورزشکار جوانرودی هم گفت: ۲۰ سال است به صورت حرفه ای ورزش رزمی را دنبال می کنم و چندین عنوان قهرمانی را در رقابت های جهانی و بین المللی در کشورهای اندونزی، سنگاپور، چین و تونس کسب کرده ام.

 

وی با بیان اینکه به عنوان اولین بانوی استان کرمانشاه اولین مدال جهان در سال ۲۰۰۸ در کشور اندونزی را کسب کردم و این با ارزش ترین مدال سالها فعالیت ورزشی بنده است افزود: در مسابقات جهانی که به میزبانی کشور تونس در اردیبهشت امسال و در رشته رزمی کمپو برگزار شد توانستم دو مدال نقره و برنز را از آن خود کنم.

 

وی ادامه داد: ورزش این سعادت را نصیب کرد به بهانه اهدای مدالهای جهانی خدمت ماموستا قادری برسم و به پاس سالها زحمات و مجاهدتهای ایشان برای منطقه اورامانات، کردستان و کشور؛ این مدال ها را به ایشان تقدیم کنم.

 

عزتی گفت: وجود ماموستا قادری نه تنها برای منطقه اورامانات بلکه برای غرب کشور مایه وحدت و خیر و برکت است.

 

وی در پایان با اظهار گله مندی از مسئولین گفت: به عنوان یک خانم کرد و سنی و مرز نشین که به عنوان نماینده استان و کشور در رقابتهای مختلف شرکت کرده و برای مردم منطقه چندین مدال کسب کرده ام اما متاسفانه مسئولین هیچ گونه توجهی نسبت به ورزشکاران و کسب مدالهای مختلف ندارند.

 

گفتنی است در پایان این دیدار حاج ماموستا ملا قادر قادری با اهداء یک جلد کلام الله مجید به خانم عزتی، از افتخارآفرینی این بانوی ورزشکار در عرصه های بین المللی بعنوان افتخاری برای جوانرود و اورامانات تقدیر کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد