اقدامی در راستای تعدیل ترافیک شهر

ایجاد معبری جدید در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300233|20:30 - 1401/03/03
نسخه چاپی
ایجاد معبری جدید در پاوه
شهردار پاوه از شروع احداث معبر سواره‌رو ارتباطی خیابان‌های امام شافعی (روبروی مسجد میرعمر) و تکیه (ده‌ره‌و ئاساوان) در راستای تعدیل ترافیک شهر خبر داد.

به گزارش هزارماسوله ،مهندس مرادی شهردار پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن اعلام خبر فوق عنوان نمود: معابر شهری جزء عناصر اصلی در طراحی شهر و بخش مهمی از زیرساخت‌های هر شهر محسوب می‌شود و وجود آنها از نیازهای اولیه شهر جهت ارائه خدمات به شهروندان بوده و همچنین تردد در شهرها را تسهیل می‌بخشد و سبب کاهش ترافیک، کاهش خطر تصادفات و منظم‌تر شدن تردد در شهرها می‌شود.

مهندس مرادی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در راستای تعدیل ترافیک شهر به خصوص خیابان‌های فاروق اعظم و انقلاب اسلامی همواره مد نظر مجموعه مدیریت شهری بوده احداث معابر جایگزین بوده است؛ لذا احداث معبر سواره‌رو ارتباطی خیابان‌های امام شافعی (روبروی مسجد میرعمر) و تکیه (ده‌ره‌و ئاساوان) در راستای تأکید و اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر در دستور کار قرار گرفت و اکنون عملیات اجرایی آن شروع شده است.

شهردار پاوه تصریح نمود: لازم می‌دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش و همکاریهای اعضای محترم شورای اسلامی شهر و نیز شهروندان گرانقدری که ملکشان در مسیر احداث مذکور بوده و با سر لوحه قرار دادن دستورات دینی و فرهنگ والای خود در انجام این امر عام‌المنفعه مشارکت نموده و نهایت همراهی را با این شهرداری داشته‌اند ابراز نمایم.

مهندس مرادی در پایان گفت: امیدوارم بهره‌برداری از این طرح، سبب کاهش بار ترافیکی سطح شهر و تسهیل تردد شهروندان ارجمند گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد