ضرورت اجرای باشکوه برنامه های دهه فجر/دستاوردهای انقلاب تبیین شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300054|23:08 - 1400/11/04
نسخه چاپی
ضرورت اجرای باشکوه برنامه های دهه فجر/دستاوردهای انقلاب تبیین شود
جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های دهه فجر و با شعار انقلاب اسلامی برازنده تمدن نوین اسلامی است برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،معاون سیاسی فرماندار شهرستان پاوه در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های دهه مبارکه فجر در سخنانی اظهار داشت: از آقای بالایی فرماندار شهرستان  و همچنین از یکایک اعضای ستاد بحران در کمک رسانی های خود به مردم تقدیر و تشکر می کنم.

شیخی افزود: نیاز است که مسئولین ادارت با توجه به در پیش بودن بارش های جدید همچنان پای کار و در حالت اماده باش باشند.

وی با بیان اینکه امروز در استانه دهه فجر هستیم گفت: این روزها یاداور خیزش های مردم ایران برای رسیدن به انقلاب  و خواسته خود است و در زمانی شروع شد که شرق و غرب نتوانستند جلودار این مردم باشند.

وی ادامه داد: بعد از ۱۵ سال که رهبری سیاسی حضرت  امام (ره)در فضای خفقان  ان زمان حاکم بود  زحمات ایشان به نتیجه رسید . ورود تاریخی ایشان را به مردم و همه ملتهای ازاده جهان تبریک می گوییم.

وی گفت: حضرت امام (ره) توانست با سرمایه معنوی و الهی خود با تکیه بر مردم رهبری ایران را در دست بگیرند .

شیخی اضافه کرد: امروز جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های دهه فجر و با شعار انقلاب اسلامی برازنده تمدن نوین اسلامی است که ان شاالله این برنامه ها در شهرستان نیز به خوبی اجرا و برگزار خواهند شد.

در ادامه فرماندهی  محترم سپاه ناحیه پاوه نیز در سخنانی ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حضرت زهرا(ره) نماد عصمت و پاکی در تمام ابعاد؛ و جلوه ای از جمال خدا درعالم هستی است.

جناب سرهنگ دوستی افزود: در آستانه فرارسیدن دهه مبارک فجر هستیم دهه ای که تحقق پیروزی اسلام بر کفر و ظلم  به رهبری امام راحل (ره) با نصرت الهی در آن اتفاق افتاد،

وی گفت: ریشه همه انقلاب ها  سه عنصر  اصلی است. مردم ؛ ایدئولوژی و رهبری ؛ انقلاب ما هر سه عنصر اصلی را دارد .

وی در ادامه  به بیان برنامه های شاخص و محوری این دهه که شامل دیدار با جناب حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه محترم شهرستان  ، غبارروبی مزار شهدا؛ اذین بندی اماکن شهر، بروزرسانی تابلو های  تبلیغاتی،زنگ انقلاب در مدارس، ارسال پیامک انبوه تبریک دهه مبارک فجر  ، تخفیفات عوارض شهرداری، فعالیت در فصای مجازی و تبیین انقلاب اسلامی، برگزاری  کارگاهای  بصیرت افزایی،  برپایی میز خدمت جهادی، تکریم مردم ، ویزیت رایگان؛ اعزام تیم های پزشکی، استمرار نهضت خدمت مومنانه، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزارزی رژه خودرویی و موتوری در روز اول، ابتدای دهه،  شرکت در مراسم گلبانگ الله و اکبر و نورافشانی، سرکشی از خانواده شهدا، مسابقات خوشنویسی  در فضای مجازی، تولیدات هنری در شهرستان ، محفل انس با قران و .... برنامه های اختصاصی ادارات ،ارگانها ، سازمان‌ها  و ... را از برنامه های دهه مبارکه فجر عنوان کرد. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد