نادری:

کاهش مقدار آبدهی هانی کوان دلیل قطعی های آب شرب پاوه است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300051|00:47 - 1400/11/04
نسخه چاپی
کاهش مقدار آبدهی هانی کوان دلیل قطعی های آب شرب پاوه است
مدیر آبفای پاوه گفت: بازگذاشتن شیر آب به جهت جلوگیری از یخ شدن لوله ها و کاهش مقدار آبدهی هانی کوان دلیل قطعی های آب شرب پاوه است.

به گزارش هزارماسوله ،،مدیر آبفای شهر پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص قطعی های آب شرب این شهر اظهار داشت: هم اکنون برنامه قطعی های آب شرب پاوه تغییر نکرده است و همانند قبل اقدام به توزیع آب شرب خواهیم کرد.

نادری افزود: دلیل قطعی های زود هنگام آب شرب در برخی از محلات پاوه ؛ خالی شدن زود هنگام منبع آب ما می باشد که با توجه به افت دمای هوا؛ مردم و همشهریان عزیز مقداری از آب لوله ها را جهت جلوگیری از یخ شدن باز می گذارند و همین هم باعث مصرف اب و خالی شدن منبع گردد.

وی گفت: دلیل دیگر قطعی های زودهنگام در پاوه ؛ میزان آبدهی آب هانی کوان است که بجای ۷۰ لیتر در ثانیه ۶۳ لیتر وارد مدار پاوه گردیده است.

وی ادامه داد: در روز یخبندان هم پمپاژهای این پروژه به مدت ۴ الی ۵ ساعت هم خاموش شده بود.

نادری تصریح کرد: اگر پمپاژ این پروژه به صورت مداوم روشن باشد باید ۸۰ لیتر در ثانیه وارد مدار پاوه گردد که اکنون هدر رفت آب به باغات را در این فصل سرما ندارند و تنها دلیل آن می تواند این باشد که پمپاژ ها خاموش می شود.

وی افزود: گاها مجبور می شویم که آب شرب را مثلا در زون میانی از ساعت ۸ به ساعت ۱۰ صبح تغییر و وارد شبکه آبرسانی قرار دهیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد