به مناسبت روز جهانی پست؛

بهشتي: توزيع بيش از ۵۶ هزار مرسوله وارده به پست در شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299782|19:50 - 1400/07/17
نسخه چاپی
بهشتي: توزيع بيش از ۵۶ هزار مرسوله وارده به پست در شهرستان پاوه
رئيس اداره پست شهرستان پاوه گفت: از اول فروردین سال جاری تا 17 مهر ماه سال ۱۴۰۰، ما بيش از ۵۶ هزار مرسوله را كه به اين اداره وارد شده است در بين همشهريان و ادارات و سازمانها توزيع كرده ايم.

به گزارش هزارماسوله ، رئیس اداره پست شهرستان پاوه به مناسبت روز جهانی پست در گفتگویی با خبرنگار ما با ارائه گزارشي از فعاليتهاي این اداره در يك سال گذشته اظهار داشت: 9 اکتبر مصادف با 17 مهرماه سالروز تاسیس اتحادیه جهانی پست تعیین شده که امروزه پست به عنوان يك شبكه وسيع ارتباطي در برقراري روابط داخلي و خارجي نقش زيربنايي دارد.

بهشتي با بیان اینکه خدمات گوناگوني توسط اداره پست پاوه با كمترين زمان ممكن و در جهت خدمت به مردم انجام مي گيرد افزود: امروزه پست با توجه به پیشرفت فضای الکترونیکی، رسانه‌ای، مجازی روز به روز در حال تغییر است و فعالیت پست هر روز در حوزه تجارت الکترونیک بیشتر می شود.

وي با اشاره به عملکرد پست شهرستان از ابتدای سال تاكنون گفت:  از اول فروردین سال جاری تا 17 مهر ماه سال ۱۴۰۰، ما بيش از ۵۶ هزار مرسوله را كه به اين اداره وارد شده است در بين همشهريان و ادارات و سازمانها توزيع كرده ايم.

وي افزود: از اين تعداد مرسوله، ۲۸ هزار و ۱۳۱ مرسوله مربوط به حوزه روستایی و ۲۸ هزار و ۷۴۲ مرسوله مربوط به شهر پاوه  بوده است که توسط کارکنان ما توزیع  شده است.

وی گفت: از این تعداد مرسوله ترافيك بسته های پاکت پستی؛ ترافیک بسته های توزیع تا دو کیلوگرم وزن و ترافیک امانت پستی در اوزان ۲ الی ۵ کیلوگرم به ترتیب در حوزه روستای و شهری ۲۴ هزار ۹۸۰ ؛ ۲۴ هزار ۵۹۳ و ۷ هزار و ۲۹۰ مرسوله را شامل می شود.

وي با بيان اينكه خريد اينترنتي در شهرستان پاوه روبه ازدياد است، گفت: با شیوع کرونا میزان خرید های اینترنتی در شهرستان نیز افزایش یافته است.

بهشتي در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان اداره پست به مناسب روز جهانی پست گفت: تمام امورات و خدمات انجام شده در این اداره توسط زحمات اين کارکنان انجام می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد