زامیاد:

مقاومت دلاور مردان شهر باینگان در یازدهم خرداد؛ سند افتخار مردمان این دیار در مقابل مستکبران بود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299554|15:38 - 1400/03/11
نسخه چاپی
مقاومت دلاور مردان شهر باینگان در یازدهم خرداد؛ سند افتخار مردمان این دیار در مقابل مستکبران بود
بخشدار باینگان گفت: مقاومت دلاور مردان شهر باینگان در یازدهم خرداد؛ سند افتخار مردمان این دیار در مقابل مستکبران بود

به گزارش هزارماسوله ،بخشدار باینگان در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص سالروز یازدهم خرداد باینگان اظهار داشت: یازدهم خرداد هر سال، یادآور حماسه آفرینی بزرگ مردانی است که در خون خویش غلطیدند تا پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران تا ابد در اهتزار بماند.

هادی زامیاد افزود: سال 59 و در شرایطی که ارتش و ژاندرمری وقت به سبب شرایط پیش آمده ناشی از انقلاب تضعیف شده بودند، گروهک های معاند با حمایت صدام ملعون و مستکبران دنیا با خیال خام تجزیه خاک کشور عزیزمان از جبهه غرب وارد عمل شده و سعی در تسخیر شهر باینگان به عنوان یکی از پایگاه های مردمی انقلاب نوپای اسلامی را داشتند.

وی گفت:  اما مقاومت جانانه جوانان برومند این مرز و بوم که با دست های خالی از سلاح و تجهیزات و با قلبی آکنده از اطمینان و اعتماد به مقابله با این متجاوزان برخواستند. تاریخ منطقه اورامانات و بالاخص بخش باینگان را از نو نوشت و تقدیم پنج شهید سرافراز در آن شب تاریخی، سند افتخار مردمانی است که جان شیرین شان را نثار یکپارچگی کشورشان نمودند.

وی در پایان گفت: اینجانب ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن این یوم ماندگار، خدمت خانواده معزز شهدای یازدهم خرداد، جامعه برزرگ ایثارگران منطقه و عموم مردم غیور بخش باینگان، سعادت و سربلندی ابدی ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد