دادستان پاوه:

اجازه ناامنی به عربده کشان میدان فرمانداری را نمی دهیم/ موتور سیکلت؛ فاقد مدارک توقیف خواهد شد/ لزوم ساماندهی میدان فرمانداری پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299485|14:23 - 1400/02/21
نسخه چاپی
اجازه ناامنی به عربده کشان میدان فرمانداری را نمی دهیم/ موتور سیکلت؛ فاقد مدارک توقیف خواهد شد/ لزوم ساماندهی میدان فرمانداری پاوه
دادستان پاوه گفت: ما نیز خود شاهد درگیری این عده از جوانان و نوجوانان در این میدان بوده ایم و این وضعیت قابل قبول نیست و اجازه ناامنی به این افراد شرور و عربده کش را نخواهیم داد.

به گزارش هزارماسوله ،دادستان شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص تجمع عده ای در میدان فرمانداری پاوه به صورت شبانه اظهار داشت: یکی از میادین پر تردد شهر پاوه میدان فرمانداری است که گزارشات زیادی مبنی بر نارضایتی مردم از تجمع گروه و عده ای بدست ما می رسید که باعث تشنج در این میدان شده اند.

 

نوید صحرایی افزود: این گروه هر شب در این مکان جمع شده و در ساعات پایانی نیز اقدام به عربده کشی و یا درگیری با افراد دیگر می کردند.

 

وی ادامه داد: ما نیز خود شاهد درگیری این عده از جوانان و نوجوانان در این میدان بوده ایم و این وضعیت قابل قبول نیست و اجازه ناامنی به این افراد شرور و عربده کش را نخواهیم داد.

 

صحرایی با بیان اینکه در برخی از این تجمعات نوجوانان نیز وجود دارند گفت: تجمع این گروه به سبب وجود مغازه هایی است که در این میدان به فروش دخانیات می پردازند درحالی که لزومی به باز بودن این واحدهای صنفی تا ساعات پایانی شب نبوده و به همن علت نیز فعلا این مغازه های فروش دخانیات پلمپ شده اند.

 

دادستان پاوه با تاکید بر لزوم ساماندهی دکه های فست فود و فلافل فروشی این میدان گفت: شهرداری باید نسبت به این مهم اقدام کند و از امروز به بعد نیز هر شب نیروی انتظامی جهت جلوگیری از هرگونه تجمع های بی جهت و یا تشنج ؛ در محل حضور پیدا خواهد کرد.

 

وی اضافه کرد: آلودگی صوتی موتورسواران در شهر نیز از موضوعات دیگری است که باعث نارضایتی مردم شده که موتورسوارانی که فاقد هرگونه مدارکی باشند وسیله نقلیه آنها حتما توقیف خواهد شد.

 

صحرایی در پایان با بیان اینکه؛ متاسفانه جوانهای کم سن و سال در این میدان به استعمال دخانیت می پردازند گفت: اقداماتی برای ساماندهی میدان فرمانداری در دست داریم که ان شاالله مانع تجمع این عده از افراد باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد