بیانیه فرماندهی سپاه ناحیه پاوه به مناسبت روز قدس؛

سرویس: سیاسیکد خبر: 299470|12:48 - 1400/02/15
نسخه چاپی
بیانیه فرماندهی سپاه ناحیه پاوه به مناسبت روز قدس؛
فرماندهی سپاه ناحیه پاوه به مناسبت روز قدس؛بیانیه ای صادر کرد که در پی خواهد آمد.

به گزارش هزارماسوله ، فرماندهی سپاه ناحیه پاوه به مناسبت روز قدس؛بیانیه ای صادر کرد که در پی خواهد آمد.

بسم الله الرحمن الرحیم

 

امام خمینی(ره): "روز قدس، روز اسلام است".    روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی حق در برابر باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌ دیده فلسطین است.  در روز قدس نه تنها ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام به نمایش می‌گذارد، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب نیز پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه بر می افرازند تا نقشه شوم معامله قرن نقش برآب شده و فلسطین آزاد از این موج سراسر خروش بیرون آید.

 

امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آنها به ویژه آل سعود را نقش بر آب نموده به گونه‌ای که جبهه مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگری این رژیم تروریستی و نامشروع را به ستوه آورده است. آمریکا باید بداند که طرح تبلیغاتی و سیاسی معامله قرن، انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، به رسمیت شناختن جولان، تروریستی اعلام نمودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ترور ناجوانمردانه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی که خواب از چشمان صهیونیست غاصب و همراهانش ربوده بود، تلاش‌های مذبوحانه ای است که راه به جایی نخواهد برد و با خیزش وغرش سلیمانی ها مواجه خواهد شد.

 

امسال نیز علیرغم شیوع ویروس کرونا، بر خلاف توهمات صهیونیست‌ها، انگیزه‌های بیشتری در میان ملت شریف ایران و ملت مسلمان جهان ایجاد شده و با پویش‌های جهانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، صدای دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرطنین‌تر از گذشته شده است تا رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی و حامیان آن بدانند، که فلسطین مسأله اول امت اسلام است و در این راه امت اسلام هوشیار و پویاتر از گذشته به وظیفه خود عمل می‌کند.

 

پاسداران و بسیجیان به همراه مردم شهید پرور شهرستان پاوه و اورامانات همگام و همراه با تمامی مسلمانان جهان گوش جان به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب می‌سپارند و از تمامی دل‌های بی قرار دعوت به عمل می‌‌آورند تا با وحدت و گسترش تفکر مقاومت که نمونه‌ای از آن در شهدای مقاومت تبلور یافت، در راه بازگرداندن حتمی و قطعی قدس شریف و بازگرداندن آن به صاحبان اصلی سهمی هرچند کوچک اما ارزشمند داشته باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد