زندان پاوه از بافت شهری خارج می شود/ زندان پاوه از بافت شهری خارج می شود/ آزادی ۲۷۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در گرو مشارکت خیرین

سرویس: سیاسیکد خبر: 299458|03:14 - 1400/02/13
نسخه چاپی
زندان پاوه از بافت شهری خارج می شود/  زندان پاوه از بافت شهری خارج می شود/ آزادی ۲۷۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در گرو مشارکت خیرین
مدیر کل زندانهای استان کرمانشاه گفت: زندان پاوه در بافت شهری قرار دارد و برابر مقررات از شهر خارج می شود.

به گزارش هزارماسوله ،مدیر کل زندانهای استان کرمانشاه در گفتگویی با خبرنگار ما در سخنانی اظهار داشت: همزمان با ایام شبهای قدر محفل انس با قرآن کریم در زندان پاوه برگزار شد .

 

پوریانی افزود: زندان پاوه در بافت شهری قرار دارد و برابر مقررات باید از شهر خارج شود و ان شاالله مقدمات کار نیز انجام شده است تا بتوانیم در دو سه سال آینده زندان پاوه را از شهر پاوه خارج و در اطراف این شهر احداث کنیم.

 

وی گفت: چند مکان برای احداث زندان پاوه مشخص و با منابع طبیعی استان نیز رایزنی انجام خواهیم داد تا بتوانیم مکان مشخصی را قطعی بکنیم.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان همه ساله برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جشن گلریزان برگزار می کنیم از همه مردم کرمانشاه و مردم اورامانات دعوت می کنیم همانند سالهای گذشته در آزادی زندانین جرائم غیر عمد شرکت کنند.

 

مدیر کل زندانهای استان کرمانشاه در پایان گفت: ان شاالله با مشارکت همدیگر بتوانیم ۲۷۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد که در زندان های استان هستند آزاد کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد