بمناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم؛

حضور فرماندهی وپرسنل سپاه ناحیه پاوه در مدارس شهرستان و تبریک روز معلم به فرهنگیان

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 299457|22:53 - 1400/02/12
نسخه چاپی
حضور فرماندهی وپرسنل سپاه ناحیه پاوه در مدارس شهرستان و تبریک روز معلم به فرهنگیان
بمناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم فرماندهی وپرسنل سپاه ناحیه پاوه در مدارس شهرستان جهت تبریک روز معلم به فرهنگیان حضور یافتند.

به گزارش هزارماسوله ، بمناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم فرماندهی وپرسنل سپاه ناحیه پاوه در مدارس این شهر جهت تبریک روز معلم به فرهنگیان حضور یافتند.


در این دیدار مدیر آموزش و پرورش پاوه نیز که ایشان را همراهی می کردند در سخنانی ضمن خیر مقدم و تبریک این روز به معلمان شهرستان و تقدیر و تشکر از فرماندهی جهت حضور در مدارس پاوه اظهار داشت: از سپاه ناحیه پاوه به عنوان یکی از نهادهای فرهنگی که همیشه دغدغه مسائل فرهنگی و آموزش و پرورش را داشته اند تقدیر و تشکر دارم.

 

سعدی فتاحی افزود: کار ما جامعه فرهنگیان و معلمین با وجود بیماری کرونا بیش از پیش سخت شده است و تصور این بود که کار معلمی آسان است اما شیوع این بیماری باعث شد که جهات بسیاری از سختی های کار معلمی مشخص شد.

 

وی گفت‌: آموزش یک قسمت قضیه را شامل می شود اما پرورش دانش آموزان بعد وسیعتری از قضیه را با شیوع این بیماری از جمله گوشه گیری؛ بی اشتهایی؛ و یا کم حوصلگی را در بر می گیرد 

 

وی ادمه داد: کرونا قانون های نوشته و نانوشته را تغییر داده است .

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه در بخش دیگری از سخنان خود نیز تصریح کرد: خوشبختانه اهداف دو نهاد آموزش و پرورش و سپاه ؛ تقسیم بندی نشده و هدف مشترک ما فعالیت های فرهنگی است .

 

وی خطاب به فرمانده سپاه ناحیه پاوه افزود: شهرستان پاوه مشهد شهیدان با بیش از ۶۰۰ شهید و سرآمد شهرستان های استان و کشور است و خدمت کردن در این شهرستان در هر حوزه ای کار بجایی است و مردم عزیز نیز کارهای مفید را مشاهده می کنند.

 

وی در پایان گفت: کادر اداری ما با بیش از ۴۵ شهید دانش آموزی و کارمند معلم دوران جنگ که در دوران جنگ به شهادت رسیدند آنچه در توان داشته اند برای نظام و انقلاب گذاشته اند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد