امام جمعه پاوه از دولت برای انتصاب مدیران اهل سنت تقدیر کرد

سرویس: سیاسیکد خبر: 299411|12:56 - 1400/01/27
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه از دولت برای انتصاب مدیران اهل سنت تقدیر کرد
امام جمعه پاوه از مجموعه دولت و وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی و استاندار کرمانشاه برای انتصاب و اعتماد به نیروهای ارزشی اهل سنت تقدیر کرد.

به گزارشهزار ماسوله، به‌نقل از روابط ‌عمومی اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه، جبار گوهری در اولین روز کاری خود با ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه دیدار و گفت ‌وگو کرد.

امام جمعه پاوه در این دیدار ضمن تبریک این انتصاب، اظهار داشت: اقدام وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و همچنین استاندار کرمانشاه برای اعتماد به جوانان ارزشی اهل سنت و انتصاب در پست‌های مدیریتی قابل تقدیر است.

او با بیان ابنکه جامعه اهل سنت همواره پشتیبان و حامی نظام جمهوری اسلامی بوده و هست، افزودد: در جامعه اهل سنت نیروهای ارزشی و توانمند فراوانی وجود دارند که اگر به آن‌ها اعتماد شود می‌توانند منشأ خدمت شوند.

ماموستا قادری با اشاره به اینکه این انتصاب را به فال نیک می‌گیریم،   گفت: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یکی از مجموعه‌های تأثیرگذار در استان است که شرح وظایف بسیار گسترده‌ای دارد.

او ادامه داد: با توجه به ماهیت فرهنگی این دستگاه انتظار داریم بودجه‌هایی در راستای انجام کارهای فرهنگی اختصاص پیدا کند.

امام جمعه پاوه با اشاره به ظرفیت‌های کم‌نظیر منطقه پاوه و اورامانات به لحاظ جاذبه‌های گردشگری، اضافه کرد: با توجه به این‌که شاهد حضور پرشمار گردشگران در این مناطق هستیم، انتظار می‌رود برنامه‌ریزی‌های گسترده‌تری برای سامان‌دهی این مسئله و استفاده مناسب از این ظرفیت‌ها انجام شود.

او افزود: مجموعه گردشگری استان باید نظارت بیشتری بر خدمات‌دهی مراکز اقامتی شهرستان پاوه داشته باشند.

ماموستا قادری اظهار داشت: انتظار می‌رود در برگزاری برنامه‌هایی که در شهرستان انجام می‌شود، پیش از برگزاری موافقت مدیریت شهرستان را گرفته و هماهنگی‌های لازم انجام شود.

او با تأکید براینکه مخالف برگزاری جشنواره‌های فرهنگی نیستیم، اضافه کرد: برای برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های فرهنگی و گردشگری رعایت مقررات و لحاظ کردن مسایل شرعی و اخلاقی اهمیت دارد.

جبار گوهری سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه نیز ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با عملکرد خود در راستای تحقق اهداف وزارتخانه پاسخگوی این اعتماد باشیم.

او تاکید کرد: در مسوولیت پیش‌رو نیازمند حمایت و همراهی و رهنمودهای ائمه محترم جمعه، و بزرگان استان هستیم. مدیریت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با توجه به گستردگی شرح وظایف، چالش‌های خاص خود را دارد.

گوهری یادآور شد: برای غلبه بر این چالش‌ها و پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان نیازمند حمایت، همراهی و رهنمود بزرگان و مسوولان استان هستیم.

جبار گوهری روز سه‌شنبه ۲۴ فروردین‌ماه با حضور مسئولان وزارتخانه و استانداری کرمانشاه به‌عنوان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه منصوب شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد