معاون فرماندار پاوه:

محدودیت ها توسط پلیس راه روانسر افزایش یابد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299398|22:25 - 1400/01/22
نسخه چاپی
محدودیت ها توسط پلیس راه روانسر افزایش یابد
معاون فرماندار پاوه گفت: ضروری است در پلیس راه روانسر محدودیت ورود به شهرستان های مرزی همجوار به ویژه شهرستان پاوه با شدت بیشتری اعمال گردد.

به گزارشهزار ماسوله، معاون فرماندار پاوه در جلسه ی ویدیو کنفرانس ستاد استانی کرونا در سخنانی اظهار داشت: اصناف و کسبه و بازاریان در طول شیوع بیماری کرونا با ستاد های مقابله با کرونا همکاری داشته و در این راستا متحمل ضرور زیان فراوان شده اند که جا دارد اینجانب در اینجا از همکاری این عزیزان به ویژه در شهرستان پاوه قدردانی نمایم.

 

عبدالله زاده افزود: ضروری می نماید به جهت کمک و مساعدت به این عزیزان در ایام تعطیل همچون سال گذشته در خصوص اختصاص بسته های معیشتی به این عزیزان ، امهال تسهیلات بانکی آنها و هم چنین موضوع چک های برگشتی اقداماتی عاجلی صورت پذیرد .

 

وی گفت: با توجه به اینکه به هر صورت مردم جهت رفع مشکلات خود همچنان به ادارات مراجعه می نمایند و عدم حضور کارشناسان بصورت مستمر مشکلات فراورانی از جمله مراجعات مکرر را شهروندان را موجب می شود انتظار این است ستاد کرونا به جای حضور نصف و یا سایر کارکنان در هر روز ساعات کاری اداری را در هر روز کاهش دهند تا ضمن رفع مشکلات مراجعین در همان روز از حضور طولانی مدت و چندین ساعته ی کارکنان در محل کار اجتناب گردد .

 

وی ادامه داد: متاسفانه هر چند محدودیت ها اعمال می شوند اما ما در شهرستان مرزی پاوه شاهد حضور خودروها با شماره های متنوع ازسایر استانهای کشور هستیم با عنایت به اینکه برگشت خودروها به دلیل طی طریق زیاد ونزدیکی مسافرین به مقصد که نقاط گردشگری شهرستان می باشد در مبادی ورودی شهرستان مشکل بوده و در برخی مواقع تعارضاتی را موجب می شود ضروری است در پلیس راه روانسر محدودیت ورود به شهرستان های مرزی همجوار به ویژه شهرستان پاوه با شدت بیشتری اعمال گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد