از افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی تا ارائه خدمات درمانی رایگان به شهرهای فاقد بیمارستان سازمان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299385|13:19 - 1400/01/19
نسخه چاپی
از افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی تا ارائه خدمات درمانی رایگان به شهرهای فاقد بیمارستان سازمان
رئیس سازمان شعبه تامین اجتماعی شهرستان پاوه گفت:حقوق مستمری بگیران ۳۰ سال سابقه به همراه مزایای جانبی کمتر از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نمی باشد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس سازمان شعبه تامین اجتماعی شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما با اشاره به همسان سازی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی اظهار داشت: با عنات به تلاشها و پیگیری های مدیر عامل سازمان و حمایت های مقام عالی وزارت در رابطه با متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اسفند سال گذشته که منجر به افزایش ۱۳۰ درصدی حقوق بازنشستگان و برابری درصد افزایش حقوق گردیده است؛ اقداماتی در این رابطه از جانب سازمان انجام شده است.

 

فخر الدین حیدری افزود: در این خصوص این اقدامات از اسفند ۹۸ تاکنون به میزان ۱۳۰ درصد افزایش مستمری داشته است.

 

وی گفت: حقوق مستمری بگیران بالای حقوق دستمزد ۲۶ درصد به اضافه ۲۴۸ هزار تومان افزایش یافته است.

 

وی ادامه داد: حقوق مستمری بگیران ۳۰ سال سابقه به همراه مزایای جانبی کمتر از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نمی باشد.

 

حیدری اضافه کرد: مستمری بگیران از کار افتاده کمتر از ۱۰ سال سابقه نیز حداقل ۲۰ سال سابقه جهت اعمال افزایش ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: به مستمری بگیران از کار افتاده بیش از ۱۰ سال سابقه ۱۱ سال سابقه ارفاقی جهت اعمال افزایش ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده و همچنین حقوق مستمری بگیرانی که در اولین برقراری  مثلا سال ۸۰ میزان مستمری آنان چند برابر حداقل زمان بوده باشند در سال ۱۴۰۰ نیز به میزان ۷۵ درصد آن چند برابر افزایش لحاظ گردیده است جبران می شود.

 

رئیس سازمان شعبه تامین اجتماعی پاوه گفت: به منظور عدالت در ارائه خدمات رسانی درمانی به شهرهایی که فاقد بیمارستان ملکی سازمان باشند کلیه خدمات درمانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران در بیمارستان دولتی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی به صورت رایگان ارائه می گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد