گزارش تصویری/

اقامه نماز جمعه پاوه پس از شش ماه تعطیلی ناشی از شیوع کرونا

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298671|19:39 - 1399/05/31
نسخه چاپی
 اقامه نماز جمعه پاوه پس از شش ماه تعطیلی ناشی از شیوع کرونا
امروز با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی، پس از شش ماه تعطیلی نمازجمعه، با حضور پرشور مردم مومن پاوه اين هفته پاوه نماز جمعه پاوه در محل مسجد­ جامع و به امامت حاج ماموستا ملاقادر قادری اقامه شد.

به گزارشهزار ماسوله، با شیوع ویروس کرونا در جهان و در راستای حفظ سلامتی مردم، بیشتر مراسمات و تجمعات تعطیل گردید. این ویروس منحوس در کشورهای اسلامی نیز مراسمات دینی مسلمانان از جمله حج، جمعه و جماعت را تعطیل کرد.

 

در کشورمان ایران نیز، از اسفند ماه ۹۸ تقریباً همه مراسمات و تجمعات از جمله نمازهای جمعه تعطیل گردید و به تبع آن در پاوه نیز از روز  جمعه ۱۶ اسفند ۹۸ نماز جمعه، این تجمع مهم و این مراسم وحدت آفرین هفتگی تعطیل شد.

 

متعاقب تعطیلی نماز جمعه، هر هفته حاج ماموستا ملا قادر قادری همزمان با وقت نمازجمعه بصورت ویدیویی و زنده با مومنین سخن می گفتند. پس از سپری شدن شرایط دشوار ماههای گذشته و با عبور از وضعیت قرمز، شرایط، مهیای برگزاری مجدد نمازجمعه گردید.

 

امروز جمعه ۳۱ / مرداد / ۹۹ با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی، پس از شش ماه تعطیلی نمازجمعه، با حضور پرشور مردم مومن پاوه اين هفته پاوه نماز جمعه پاوه در محل  مسجد­  جامع  و  به  امامت حاج  ماموستا  ملاقادر قادری  اقامه  شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد