امام جمعه پاوه: مسجد باید پایگاه انسان‌سازی باشد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298591|16:35 - 1399/04/12
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه: مسجد باید پایگاه انسان‌سازی باشد
امام جمعه پاوه گفت: مسجد باید پایگاه انسان‌سازی، مقابله بادشمن، بصیرت‌افزایی و زمینه‌سازی برای ایجاد تمدن اسلامی باشد.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در آیین کلنگ زنی مسجد قدس جوانرودگفت: مسجد باید پایگاه «انسان‌سازی، مقابله با دشمن، بصیرت‌افزایی و زمینه‌سازی برای ایجاد تمدن اسلامی» باشد.

 

ماموستا ملا قادر قادری افزود: رسالت اصلی مسجد انسان سازی و مسلمان باید به آن اهتمام ورزند.

 

وی بر ضرورت حفاظت معنوی از مساجددر برابرترفند دشمنان اشاره کرد و اظهارداشت : حفظ و حراست از مساجدبرای مقابله با توطئه دشمنان دین نیاز امروزجامعه اسلامی است.

 

امام جمعه جوانرود نیز با تبریک احداث این مسجد تازه تاسیس گفت: مساجد به عنوان بزرگترین و مهمترین پایگاه دینی از منزلت والایی در میان جامعه اسلامی برخوردار است و می‌تواند نقش به سزایی ایفا نماید.

 

ماموستا ملا احمد فخری  افزود: مسجد از ابتکارات اسلام برای شکل دادن به اجتماعات و ارتباطات مردم بر محور ذکر، نماز و توجه به خداوند است.

 

نماینده ولی فقیه درامور اهل سنت استان کرمانشاه هم به افزایش تعداد مساجد در منطقه اهل  سنت در پس از انقلاب اشاره کردو گفت : در حال حاضر 510 مسجد در منطقه اهل سنت استان کرمانشاه دایراست.

 

حجت الاسلام فاضلی افزود: ازاین تعداد مسجد 107 مسجد درشهرستان جوانرود واز این 107 مسجد نیز 23 مسجد در شهر دایر هستند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات نیز به تشریح احداث مسجد تازه تاسیس قدس در شهرک فرمانداری شهر جوانرودپرداخت وگفت : این مسجد در دو طبقه در زمینی به مساحت  410 متر مربع با اعتبار اولیه  15 میلیارد ریال احداث می شود.

 

ماموستا ملا هادی رمضانی  افزود: زمین این مسجد  از سوی خیر جوانرودی بنام اقبال محمدی اهداء شده است و رستگار صالح زاده خیر دیگر جوانرودی نیز صفر تا صد احداث این مسجد را برعهده گرفته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد