پيام تبريك شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر پاوه به مناسبت حلول ماه مبارك رمضان

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 298431|08:18 - 1399/02/06
نسخه چاپی
پيام تبريك شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر پاوه به مناسبت حلول ماه مبارك رمضان
شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر پاوه پيشاپيش حلول ماه مبارك رمضان را به عموم مسلمانان جهان بالاخص شهروندان گرانقدر پاوه تبريك گفتند.

به گزارشهزار ماسوله، شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر پاوه پيشاپيش حلول ماه مبارك رمضان را به  عموم مسلمانان جهان بالاخص شهروندان گرانقدر پاوه تبريك گفتند.

 

متن پيام به شرح ذيل است:
بسمه تعالي
"شهر رمضان الذي انزل فيه القرآن"
 ماه رمضان ماه هم نشینی با قرآن و انس با كلام وحی است، ماه رمضان ماهی است که بندگان عاشق و روزه داران مخلص به مهمانی خالق هستی دعوت شده اند تا کنار سفره گسترده برکت، رحمت، مغفرت، آمرزش و کرامات حضرت حق حضور یابند و تقوا را که نتیجه آن است کسب نموده و به بصیرت که خود محصول تقوا است دست یابند تا از این طریق توشه یکساله را دریافت نمایند.

ضمن شكرگزاري به درگاه حضريت احديت كه يك بار ديگر توفيق بهره مندي از بركات اين ماه عزيز را نصيب ما نمود، پيشاپيش حلول ماه مبارك رمضان را به عموم مسلمانان جهان و مردم شريف ايران اسلامي بالاخص شهروندان گرانقدر پاوه تبريك عرض نموده و قبولي طاعات و عبادات عموم مردم مؤمن و خداجوي در اين ماه مبارك و حفظ معنويت حاصل از آن در تمام ايام سال را از خداوند متعال مسألت و از عموم شهروندان التماس دعاي خير داريم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد