امام جمعه پاوه : معامله قرن طرحی خیانت بار است / آینده از آن اسلام است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298185|23:45 - 1398/11/11
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه : معامله قرن طرحی خیانت بار است / آینده از آن اسلام است
ایشان ضمن انتقاد از همراهی برخی از کشورهای عربی با این طرح افزودند: با توجه به وجود تفرقه در بین مسلمانان و غفلت دنیای اسلام در برابر این طرح خیانت بار عکسل العمل جدی مشاهده نشد و حتی در کمال تأسف سعودی و بحرین و امارات این طرح آمریکا و رژیم صهیونیستی را تأیید کرده‌اند.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در خطبه های نماز جمعه ابن هفته با اشاره به طرح موسوم بهمعامله قرنگفتند:ترامپ رئیس‌جمهور دیوانه آمریکا و نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آمریکا طرحی را به نام معامله قرن به جهانیان اعلام کردند که طبق مفاد آن بیت‌المقدس که محل پیامبران الهی و محل اسری و معراج پیامبر اسلام و اولین قبله مسلمانان است، پایتخت اسرائیل اعلام گردد.

 

ایشان ضمن انتقاد از همراهی برخی از کشورهای عربی با این طرح افزودند: با توجه به وجود تفرقه در بین مسلمانان و غفلت دنیای اسلام در برابر این طرح خیانت بار عکسل العمل جدی مشاهده نشد و حتی در کمال تأسف سعودی و بحرین و امارات این طرح آمریکا و رژیم صهیونیستی را تأیید کرده‌اند.

 

امام‌جمعه پاوهسپس بهتحقیقات مؤسسه آمریکایی پیودر خصوص آینده اسلام تا سال ۲۰۵۰ اشاره کردند و گفتند:دو روز پیش شبکه تلویزیونی روداو اقلیم کردستان این تحقیقات را منتشر کرد و در عرض دو روز ۳ میلیون نفر آن را ملاحظه نموده اند. محققین این موسسه می‌گویند تا ۳۰ سال دیگر، آینده از آن اسلام است و تا سال ۲۰۵۰ تعداد مسلمانان با مسیحیان برابر خواهد شد و اسلام به یکی از ایان معروف در اروپا و آمریکا تبدیل خواهد شد و مسیحیت کم‌کم کنار می‌کشد و اسلام به‌سرعت رشد خواهد کرد و تا سال ۲۰۵۰ تعداد ۸۵۴ میلیون نفر به مسلمانان اضافه و جمعیت مسلمانان به ۲ میلیارد و ۷۶۱ میلیون نفر می‌رسد.

 

ماموستا قادریافزودند:در ادامه این تحقیقات آمده است که در ۳۰ سال آینده رشد مسیحیت ۲۲ درصد و رشد اسلام‌گرایی در آمریکا و اروپا ۴۴ درصد و اسلام در ۵۰ کشور که امروزه مسلمانان در آن در اقلیت هستند به‌سرعت رشد می‌کند و از اقلیت به اکثریت بدل می‌شود.

 

ایشانبا اشاره به اینکه مسلمانان باید برای قدس شریف غصه بخورند، خاطرنشان کردند: بیت‌المقدس در دو مقطع در دست دشمنان بود و دو مرد مخلص آن را آزاد کردند. یکی خلیفۀ دوم حضرت عمر فاروق (رض) که با صلح آن را آزاد کرد و دوم صلاح‌الدین ایوبی بود که ۶ ماه تبسم نکرد تا قدس را آزاد نمود. الآن هم بیش از ۷۰ سال است فلسطینیان برای قدس اشک می‌ریزند و محاصره می‌شوند و اخیراً هم رئیس‌جمهور مذبذب آمریکا تصمیم گرفته آن را پایتخت اسرائیل کند.

 

خطیب جمعه پاوهدر پایان ضمن نتیجه گیری از این بحث گفتند:ما امیدوار به آیۀ ۲۸ سوره فتح هستیم که خداوند می‌فرماید: «هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَىٰ وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ شَهِيدًا» اسلام تنها دینی است که در دنیا در آینده پیروز خواهد شد. امیدواریم زمینه‌ای فراهم گردد مفهوم آیۀ ۲۸ سوره فتح جامه عمل بپوشد؛ چه در آن روز ما باشیم یا نباشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد