برپایی سفره افطار براي اقشار مختلف مردم در مسجد قباي پاوه+تصاوير

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296232|18:06 - 1396/03/24
نسخه چاپی
برپایی سفره افطار براي اقشار مختلف مردم در مسجد قباي پاوه+تصاوير
شب گذشته سفره افطار در مسجد قباي پاوه براي اقشار مختلف مردم برپا شد.

به گزارشهزار ماسوله، شب گذشته با همت سپاه ناحيه پاوه سفره افطار در مسجد قباي اين شهر براي اقشار مختلف مردم برپا شد.

 

امام جمعه پاوه آيين نمادين برپايي اين سفره افطار در سخناني ضمن تقدير و تشكر از فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج سپاه پاوه و با اشاره به حديثي از پيامبر بزرگوار اسلام(ص)اظهار داشت: هركسي در ماه رمضان به روزه داران افطاريه دهد، اجر و پاداشي به اندازه روزه دار و يا روزه داراني كه دچار زحمت فراوان شده است، نزد خداوند خواهد داشت.

 

ماموستا ملا قادر قادري با بيان اينكه در هر جامعه اي وحدت و امنيت دو نعمت بزرگ هستند كه در كنار هم بودن وحدت و دوري از تفرقه را به دنبال دارد گفت: حقيقتا ما بايد ما اين وحدت و امنيت خود را ارج نهيم و شكرگزار خداوند باشيم.

 

فرمانده سپاه ناحيه پاوه نيز در سخنانني اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در راستاي عمق بخشي به مباحث عقيدتي و ديني رويكرد جديدي را در برنامه هاي بسيج آغاز كرده و آن مباحثي را كه در زمان اول انقلاب هم در بحث مسجد محوري داشت، ادامه مي دهد.

 

سرهنگ بهشتي راد افزود: در شهرستان پاوه ، مسجد قباي اين شهر به عنوان مسجد الگو معرفي شده است كه ان شاالله برنامه هاي در پيش رو در اين مسجد برگزار خواهد شد.

 

وي با اشاره به توديع و معارفه فرماندهان پايگاه شهيد غلامي در اين مسجد گفت: تاكنون جناب آقاي اختيار رحمانيان به عنوان فرمانده اين پايگاه مشغول خدمت بوده اند كه از زحمات ايشان تقدير و تشكر داريم و جناب آقاي مصلح قادري را به عنوان فرمانده جديد اين پايگاه در اجراي برنامه ها در اين مسجد معرفي خواهيم كرد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد