به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام(ص)؛

از توزیع چای رایگان در بین مردم تا سرویس دهی تاکسی رایگان در هنگام برگزاری جشن میلاد و نماز جمعه در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295445|01:07 - 1395/09/27
نسخه چاپی
از توزیع چای رایگان در بین مردم تا سرویس دهی تاکسی رایگان در هنگام برگزاری جشن میلاد و نماز جمعه در پاوه
توزیع چای رایگان در بین مردم و تاکسی رایگان در هنگام برگزاری جشن میلاد و نماز جمعه در پاوه از مواردی است که مردم حبّ خود را به رسول الله نشان می دهد.

به گزارشهزار ماسوله، چندی پیش خبری مبنی بر توزیع چای رایگان به مناسبت ماه میلاد نبی مکرم اسلام(ص) در پاوه(لینک خبر)در این سایت خبری تحلیلی انتشار دادیم که یک مرد چای فروش بازار و محب رسول الله،چای رایگان را به مناسبت ماه میلاد نبی مکرم اسلام(ص) در پاوه توزیع کرد.

 

ویبه خبرنگار ما گفت: در توان من این است که روزانه در بازار پاوه که به فروش چای مشغول هستم ، یک بار را هم به مناسبت این ماه میلاد و قدم نهادن حضرت محمد(ص) به عرصه گیتی در روز دوازدهم ربیع الاول، چای رایگان را در بین مردم توزیع کنم.

اکنون نیز از یک راننده تاکسی متفاوت خواهیم گفت که در روز برگزاری جشن میلاد نبی مکرم اسلام(ص) که در مسجد جامع پاوه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، مسافران را به صورت رایگان از میدان شهداء تا محل برگزاری مراسم، جابجا می کرد.

 

بر همین اساس بلال کریمیاز رانندگان تاکسی متفاوت پاوه به مناسبت میلاد حضرت محمد (ص) اقدام به سرویس دهی رایگان در سطح شهر کرد.

 

وی به خبرنگار ما گفت: به مناسبت ماه میلاد نبی مکرم اسلام(ص) مردمی را که قصد شرکت در برگزاری جشن میلاد پیامبر در مسجد جامع پاوه داشتند، به صورت رایگان جابجا کردم.

همچنین سرویس دهی رایگان از جانب چند راننده آزانس سطح شهر، به مسافرانی که در نماز جمعه این هفته ،نیز شرکت کردند، از موارد دیگری است که مردم حب خود را به رسول الله نشان می دهند.

 

این افراد نیز به کسانی که در نماز جمعه این هفته شرکت کرده بودند، به مناسبت ماه میلاد اقدام به سرویس دهی رایگان در بین مردم کردند.

 

این گونه اقدام ها خداپسندانه موجب رضایت و خشنودی بسیاری از شهروندان پاوه ای شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد