مصلح قادری خبر داد:

جشن بزرگ میلاد پیامبر خاتم(ص) در پاوه برگزار می شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295421|15:24 - 1395/09/21
نسخه چاپی
جشن بزرگ میلاد پیامبر خاتم(ص) در پاوه برگزار می شود
مسئول دفتر امام جمعه پاوه، اظهار کرد:توجه به حیات و ابعاد شخصیتی نبی مکرم اسلام(صلوات الله علیه و آله و سلم) و الگو قرار دادن آن اسوه اخلاق راهگشای بسیاری از مشکلات جوامع اسلامی است

به گزارشهزار ماسوله، مسئول دفتر امام جمعه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما از برگزار جشن بزرگ میلاد پیامبر رحمت در شهرستان پاوه خبر داد و گفت: بر اساس رسم چندین ساله، در ایام مبارک ماه ربیع الاول جشن های میلاد حضرت محمد(صلوات الله علیه و آله و سلم) در مساجد  شهر و روستای شهرستان پاوه برگزار می شود.

 

مصلح قادری افزود: به همین مناسبت هر ساله جشن بزرگ و باشکوه میلاد پیامبر در مسجدجامع پاوه با حضور بیش از سه هزار نفر از مردم متدین و مومن پاوه و سایر شهرهای استان های کرمانشاه و کردستان و مسئولان استانی و شهرستانی در اولین روز از آغاز هفته وحدت برگزار می شود.

 

وی گفت: امسال نیز خادمان جشن میلاد حضرت خاتم در پاوه زیر نظر امام جمعه محترم پاوه ،برگزاری جشن بزرگ میلاد را تدارک دیده اند.

 

وی ادامه  داد: از اوایل آبان ماه امسال با دستور و نظارت امام جمعه محترم، ستاد برگزاری مراسم میلاد سال۹۵ تشکیل و این ستاد با برگزاری جلساتی اقدام به تشکیل سه کمیته فرهنگی، تدارکات و مالی نمــوده که کمیته­ های تشکیل شده با برنامه ­ریزی خاصی تلاش کرده اند که امسال برنامه­ای متنوع تری نسبت به سالهای گذشته برگزار شود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اوضاع و شرایط جهان اسلام و مصائبی که گریبانگیر مسلمانان شده است، توجه به محور وحدت امت اسلامی که همانا پیامبر خاتم(صلوات الله علیه و آله و سلم) است برای برون رفت از وضع موجود، بسیار مهم و اثر گذار است.

 

وی در پایان گفت: به امید خدا این مراسم معنوی و باشکوه روز دوشنبه ۲۲ آذر ماه ۹۵ مصادف با ۱۲/ربیع الاول/۱۴۳۸ از ساعت ۸:۳۰ در مسجد جامع پاوه و با حضور علماء، روحانیون، مسئولان و مردم فهیم و مومن اورامانات برگزار خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد