ملا اميد ولي مطرح كرد:

مسئوليت كشته شدگان حادثه منا، بي تدبيري مسئولان آل سعود است

سرویس: سیاسیکد خبر: 293213|23:49 - 1394/07/02
نسخه چاپی
مسئوليت كشته شدگان حادثه منا، بي تدبيري مسئولان آل سعود است
ماموستا ملا اميد ولي با بيان اينكه مسئوليت كشته شدگان حادثه منا به بي تدبيري مسئولان آل سعود بر مي گردد تصريح كرد: بی توجهی رژیم آل سعود به تامین امنیت حجاج نشان از بی کفایتی این رژیم در برگزاری حج دارد.

به گزارشهزار ماسوله، ماموستا ملا اميد ولي از روحانيون شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما ضمن ابراز تاسف و تسليت به كشته شدگان ايراني در جریان حادثه برگزاری مراسم حج در سرزمین منا با حضور گسترده حجاجاظهار داشت: در پي اثر ازدحام جمعیت در هنگام انجام مناسک حج در منی، 1300 نفر از زائران خانه خدا جان خود را از دست دادند و 2000 نفر زخمی شده اند.

وي با بيان اينكه تاكنون آمار كشته شدگان ايراني به 125 نفر رسيده است افزود: قطعا آل سعود مسئول اين كشته شدگان در بي تدبيري در انجام مسائل امنيتي و كم توجهي به زائران است.

وي با بيان اينكه، آل سعود وظيفه شرعي و خدايي را در خدمت به زائران در مكه مكرمه دارد گفت: آل سعود در بي تدبيري و بي نظمي ارائه خدمات به زائران و منجر شدن به اين حادثه، وظيفه خود را به نحو احسن به جا نياورده است.

وي ادامه داد: قطعا نمی توان از سهم دولت عربستان ، در قصور و بی تدبیری در رخ دادن اینچنین حوادثی چشم پوشی کرد.

ملا اميد با بيان اينكه مسئوليت كشته شدگان حادثه منا به بي تدبيري مسئولان آل سعود بر مي گردد تصريح كرد: بی توجهی رژیم آل سعود به تامین امنیت حجاج نشان از بی کفایتی این رژیم در برگزاری حج دارد.

وی در پایان ضمن ابراز همدری با خانواده کشته شدگان بیان کرد: متاسفانه به دلیل ازدحام جمعیت و بی مسئولیتی خاندان آل سعود، اين واقعه رخ داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد