پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله15:15 - 1392/08/08

برگزاری جلسه ستاد احیاءامر به معروف و نهی از منکر در سالن جلسات فرمانداری

جلسه ستاد احیاءامر به معروف و نهی از منکر با حضور فرماندار ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه ،مدیریت آموزش و پرورش در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

به گزارش هزار ماسوله جلسه هم اندیشی به منظور اجرای مطلوب طرح احیاءامر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.در اين جلسه آقای فتاحی مدیر آموزش و پرورش ضمن عرض خیرمقدم و تقدیر و تشکر از فرماندار، رئیس ستاد احیاء شهرستان امام جمعه محترم و حضور فعال و هدفمند همکاران، به تشریح اهداف جلسه پرداخت.
در ادامه آقای خدر ویسی فرماندار شهرستان نیز ضمن تشکر از حضور پر رنگ فرهنگیان در جلسه به جایگاه ارزشمند و رفیع فرهنگیان در جامعه اشاره و توجه ویژه به مسائل تربیتی و احیاء امر به معروف و نهی از منکر در مدارس را ضروری و رسالت فرهنگیان را در این راستا خطیر بر شمرد.
در ادامه جلسه آقای عبدی فرمانده سپاه و دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر نیز معلمان را الگوی کامل برای دانش آموزان دانستند که کلیه حرکات و رفتار و گفتار آنها بر روی دانش آموزان تاثیر گذار است ایشان در شرایط کنونی به منظور جلوگیری از انحرافات اخلاقی و ترویج معارف دینی اجرای مطلوب طرح امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه و مدارس ضروری دانست .
منبع:آموزش و پرورش شهرستان پاوه