پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:49 - 1392/07/27

اجرای طرح ویژه پاكسازی و لایروبی جداول شهر پاوه

شهردار پاوه از اجراي طرح ويژه پاكسازي و لايروبي جداول شهر و تنظيف معابر قبل از شروع فصل سرما و بارش باران خبر داد .

هزار ماسوله به نقل از شهرداري پاوه جمال ابراهيمي با اعلام خبر فوق گفت : اين طرح با بسيج همكاني كارگران خدمات شهري و ماشين آلات در راستاي دفع و هدايت بهتر آبهاي سطح در جداول صبح امروز در خيابان گردشگري اجرا شد .
وي با اشاره به تردد چشمگیر مسافران در خيابان گردشگري به عنوان مسير ديدني و جذاب شهر و در راستاي لزوم فراهم ساختن محیطی آرام براي گردشگران افزود : نیروهای خدمات شهری در قالب طرحي ويژه اقدام به پاکسازی و لايروبي جدول و تنظیف و شستشوی اين مسيرنمودند .
شهردار پاوه در ادامه به تشكيل ستاد اجرايي طرح رفع آب گرفتگي معابر اشاره كرد و اظهار داشت : رفع آب گرفتگي معابر و ساماندهي آبهاي سطحي از اولويت هاي مهم مديريت شهري در فصل بارش باران مي باشد .
جمال ابراهيمي با اشاره به آمادگی کامل نیروهای عملیاتی و خدماتی شهرداري در مواجه با آبگرفتگی های احتمالی ناشی از بارش باران تصريح كرد ؛ تلاشهای مستمر نيروهاي امدادي و خدماتي به منظور شناسایی معابر و مکانهای مشکل ساز در فصل بارندگی با هدف کاهش مشکلات شهروندان موثر است .
ابراهيمي در پايان از شهروندان در خواست كرد از ريختن زباله و نخاله هاي ساختماني در جداول و كانال هاي آب رو به منظور رفع آب گرفتگي معابر خودداري و در صورت بروز هرگونه مشکل آبگرفتگی با ارسال پيامك به سامانه پيام كوتاه شهرداري به شماره 30001300130001 تماس بگیرند .