پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله21:37 - 1392/07/26

رسیدگی به موضوع سوخت شهروندان شهر نودشه

جلسه رفع مشکلات توزیع سوخت در نودشه تشکیل گردید .

هزار ماسوله به نقل از شوراي نودشه جلسه اي با شرکت اعضای شورا و فرستادگانی از سوی پالایشگاه کرمانشاه آقایان مهندس جمشیدی مسئول پخش فراورده های تفتی و مدیر کل حراست اقای امیر زاده و آقای رضایی مدیر پخش فراورده های نفتی پاوه و آقای کیکاووس رضایی و کیوان رضایی از جایگاه نودشه جلسه ای برای رفع مشکلات توزیع در نودشه و مسائلی که قبلا از طریق صورتجلسه و ارسال به آن مقامات مطرح شده بود تشکیل گردید . 

 

مصوبات این جلسه به شرح ذیل است .

1- کوپنهای اعلام شده از طرف شرکت نفت به جای یک ماه دارای مدت اعتبار 70 روزه باشد و در صورت نیاز دوباره تمدید شود 

 2 - خانوارهای مزدوجین و آنهایی که به صورت موقت اعم از کارگران شرکت داریان که در نودشه ساکن هستند در صورتی که  ثبت نام انترنتی نموده ونامه شورای اسلامی را به شرکت نفت یا جایگاه نودشه تحویل نمایند نفت سهمیه ای به آنها اختصاص می یابد .

 3- سهمیه گازوئیل مدارس و شوفاژهای خانگی با فرماندار و سایر مراجع در میان گذاشته و در اسرع وقت به وسیله هیئت مذکور به شورا و جایگاه سوخت نودشه ابلاغ شود .

4 - شهروندانی که کوپن آنها سرقت و یا از طریق آتش سوزی ازبین رفته با مصوبه پاسگاه انتظامی و تایید شورای اسلامی به آنها کالا برگ المثنی تحویل گردد . 

5 - ترتیبی اتخاذ گردد که سهمیه سوخت گازوئیل ماشین الات شهرداری و ارگانهای دولتی به صورت سهمیه ای در جایگاه حفظ و در مواقع اضطراری استفاده گردد .