پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله21:52 - 1392/07/22

سرهنگ پرویز اسدی: امن بودن شهرستان ، ناشی از خروجی فرهنگ خوب و ریشه در تدین مردم این دیار دارد.

سرهنگ پرویز اسدی: امن بودن شهرستان ، ناشی از خروجی فرهنگ خوب و ریشه در تدین مردم این دیار دارد.

هزار ماسوله به نقل از پاوه پرس رأس ساعت ۱۳ روز شنبه مورخ ۹۲/۷/۲۰ جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر پاوه به نیابت از مردم شهرستان در دفتر فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان حضور به هم رساندند تا از زحمات و خدمات ارزنده جناب سرهنگ پرویز اسدی فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان پاوه و همکاران معززشان در راستای ایجاد و حفظ امنیت شهرستان تشکر و قدردانی نمایند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه ضمن تقدیر از نمایندگان مردم افزود: امنیت اجتماعی پارامترهای متنوعی در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی و… دارد. امنیت مطلق را نمی توان در هیچ جای دنیا جستجو ومشاهده نمود. اما به استناد داده های آماری خوشبختانه شهرستان پاوه امن ترین شهرستان استان محسوب می شود . وی اذعان نمود:  امن بودن شهرستان ، ناشی از خروجی فرهنگ خوب و ریشه در تدین مردم  این دیار دارد.
سرهنگ پرویز اسدی در خصوص مشکلات امنیت اجتماعی شهرستان تصریح نمود : ما در این خطه شاهد کمترین مشکلات امنیتی می باشیم ، وی اهم مشکلات موجود را ناشی از اختلافات خانوادگی ، مالی و نزاع جزیی عنوان نمود.
سرهنگ اسدی افزود : یکی از جرم هایی که از لحاظ فراوانی بیشترین میزان جرم  را در این شهرستان به خود اختصاص داده ، سرقت  است. مردم در این خصوص بسیار حساس می باشند هرچند که کل جرایم شهرستان در شش ماهه اول معادل ۳ روز محله ای …در شهر…. نمی باشد . با این وجود خوشبختانه با تلاش نیروهای خدوم بیش از  ۷۸ %  جرایم کشف شده است وما در تلاش هستیم روز به روز این درصدها را افزایش دهیم.
فرمانده انتظامی شهرستان به افزایش ۴۰ % کشفیات مواد مخدر اشاره و در ادامه تصریح نمود: دلیل افزایش به سبب ورود بیشترمواد به شهرستان نیست بلکه به سبب اهتمام بیشتر نیروها در مبارزه با این معضل اجتماعی می باشد . سرهنگ اسدی افزود کلیه معتادین شهرستان شناسایی ، کنترل و شناسنامه دار شده اند. ایشان عامل ورود مواد به شهرستان را بیشتر ناشی از افراد غیر بومی (کارگران …، رانندگان ماشین های سنگین مرز شوشمی و.. که وارد شهرستان می شوند ) دانست.
سرهنگ اسدی معضل اصلی شهر پاوه را ترافیک عنوان نمود، این موضوع به سبب تفاوت ظرفیت وتعامل اجتماعی اشخاص به نوبه ی خود می تواند بروز تنش هایی را باعث گردد،وی ضمن اعلام آمادگی مجموعه تحت تصدی خویش در راستای تسهیل تردد وسایل نقلیه ،  از شورای شهر پاوه درخواست نمود تا با دعوت از مشاورین  ومتخصصان امر ترافیک راهکاری منطبق بر واقعیات های موجود شهرستان اتخاذ و تصمیم سازی گردد.
وی در پایان تصریح نمود: ما خویش را ملزم به خدمت بیشتر می دانیم چرا که مردم لیاقت بیشتری دارد .