پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله16:54 - 1392/07/22

بازدید شهردار و و اعضای شورای شهر پاوه از شهرك ها و محلات شهر

در راستاي بازديد هاي دوره اي و ديدار چهره به چهره با مردم ، شهروندان و ساكنين شهرك ها و محلات شهر به منظور بررسي مسائل و مشكلات آنان شهردار ، اعضاي شوراي اسلامي شهر و كارشناسان عمران شهرداري از شهرك جديد الاحداث انتهاي فرهنگيان بازديد كردند .

هزار ماسوله به نقل از شهرداري پاوه جمال ابراهيمي در اين بازديد از نزديك با جمعي از ساكنين شهرك در رابطه با بررسي مشكلات آن ديدار و گفتگو كرد و با تاكيد بر سرعت در عمليات اجرايي گفت: از آنجايي كه رويكرد مديريت و شيوه عملكرد شوراي چهارم بر يكسان نگري در محلات شهري است شهرداري به موازات آن معضلات و مشكلات احتمالي در محلات و شهرك هاي شهر را به طور مساوي مرتفع مي نمايد .
وي بر تلاش شهرداري بر ايجاد فضاي مناسب شهري در اين شهرك تأكيد كرد و افزود : زير سازي و آسفالت ، جدول گذاري و اجراي كانال سنگي و موازئيك فرش پياده روهاي آن از مهمترين طرح ها ي عمراني اين شهرك مي باشد كه در صورت اختصاص اعتبار مناسب و تزريق بودجه عمليات اجرايي آن آغاز مي شود .
در ادامه يكي از ساكنين اين شهرك با اشاره به كمبود ها و نارسايي ها و مشكلات آن گفت : يكي از دغدغه هاي مهم اهالي اين شهرك مهار آبهاي سطحي و رفع آن و احداث كانال يا جدول مي باشد كه اميدواريم شهرداري با مديريت و رويكرد جديد در فع مشكلات شهروندان قبل از بارش نزولات جوي نسبت به جدول گذاري و اجراي كانال يكي از كوچه اين شهرك اقدام نمايد .
در اين بازديد اعضاي شوراي اسلامي شهر پاوه با گفتگو با ساكنين اين شهرك بر رفع و مهار آبهاي سطحي با اجراي كانال تأكيد كردند .