پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله12:30 - 1401/09/03

مزار شهدای پاوه غبار روبی و عطر افشانی شد

صبح امروز بمناسبت هفته بسیج با حضور فرماندار پاوه، فرماندهی سپاه ناحیه پاوه و جمع کثیری از مسئولین و بسیجیان، مزار شهدای شهر پاوه غبار روبی و عطرافشانی شد.

به گزارش هزارماسوله ،در این مراسم که در یادمان شهدای این شهر برگزار شد، فرماندار پاوه در سخنانی اظهار کرد: تفکر بسیج تفکر پاسداری از اسلام و ارزشهای انقلاب اسلامی است که شهدای ما با همین تفکر بسیجی جان عزیز خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند. 

 

اردشیر رستمی افزود: امروز نیز همان تفکر بسیجی برای حفظ و تداوم انقلاب در بین ما وجود دارد تا این انقلاب که خون عزیزان شیعه و سنی با هم آمیخته شد، به دست نااهلان نیفتد. 

 

وی با بیان اینکه امروز تمام تلاش های دشمن به سمت دین است گفت: در ملاقاتی که امروز اپوزیسیون داخلی و خارجی ما با سران کشورهای غربی دارند به صراحت اعلام می کنند که خواهان اسلام سکولارم هستند و اگر ما این اسلام‌را بپذیریم جواب شهدا را چگونه بدهیم. 

 

وی گفت: امنیت پایدار با جهاد تبیین و صحبت کردن بوجود خواهد آمد . 

 

رستمی ادامه داد: جوانان ما باید با جهاد تبیین ،تحت تاثیر فضای ملتهب رسانه ها قرار نگیرند. 

 

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه پاوه هم ضمن تبریک هفته بسیج به رشادت ها، دلاوری های بسیجیان در عرصه های مختلف دفاع نقدس، بهداشت و درمان، محرومیت زدایی، کمک به نیازمندان و حضور موثر و موفق در بحرانهای سیل زلزله و مردم یاری و قدرت آفرینی بسیج برای کشور در همه عرصه ها اشاره کرد.