پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله14:34 - 1401/08/28

تشریح برنامه های هفته بسیج در پاوه

فرمانده سپاه ناحیه پاوه برنامه های هفته بسیج را تشریح کرد.

به گزارش هزارماسوله ،فرمانده سپاه ناحیه پاوه در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک اغاز هفته بسیج در سخنانی اظهار داشت: نقش بسیج در طول دوران دفاع مقدس بسیار پر رنگ بود و اکنون نیز در عرصه های مختلف ، حضور فعال دارد و همیشه پشتیبان نظام و انقلاب بوده است.

 

وی افزود: امروز اقشار مختلف مردم در بسیج با تکیه بر اراده الهی و اندیشه های رهبرکبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری با اقتدار در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.

 

وی گفت:  آن زمان که انقلاب به پیروزی رسید و ایران درگیر جنگ داخلی بود، بسیج با فرمان تاریخی بنیان گذار انقلاب تشکیل شد، هرچند دشمن تصور می‌کرد، نیروی بسیج پس از پایان جنگ از بین خواهد رفت، اما با صف آرایی این نیروی مردمی در مقابل توطئه‌های دشمن این تصور از بین رفت.

 

سرهنگ دوستی ادامه داد: امروز بسیج در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی و... فعالیت‌های مثبت و تاثیرگذار دارد .

 

وی گفت: متاسفانه دشمنان همواره سعی داشته اند با ایجاد تفرقه بر مناطق اسلامی مسلط شوند که در هر دوره با هوشیاری و مقاومت مسلمانان روبرو شده اند.

 

وی ادامه داد: تجمع بسیجیان یا نمایش اقتدار آنها ؛ آزادی زندانیان جرائم غیر عمد؛ توزیع بسته های معیشتی؛ میز خدمت؛ غبارروبی مزار شهدا؛ سرکشی از خانواده شهدا؛ و برنامه ها و مسابقات ورزشی بخشی از برنامه های سپاه ناحیه پاوه در هفته بسیج خواهد بود.