پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله14:28 - 1401/08/28

دیدار با امام جمعه پاوه بمناسبت هفته بسیج

برخی از مسئولین شهرستان پاوه بمناسبت هفته بسیج با ماموستا قادری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش هزارماسوله ،امام جمعه پاوه در دیدار برخی از مسئولین شهرستان با وی بمناسبت آغاز هفته بسیج در سخنانی اظهار داشت: بسیج، در جمهوری اسلامی چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در طول ۴۰ سال گذشته حضوری فعال داشته و دریغ نکرده اند.

 

ماموستا ملا قادر قادری افزود: امام در پیامش مبنی بر اینکه اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان خواران از ان دور خواهد ماند، معنای واقعی بسیج را نشان می دهد.

 

وی گفت: بسیج با آن امکانات اولیه نیست، و زمان و مکان موقعیت ها امروز فرق کرده است.

 

ماموستا قادری ادامه داد: زمان و مکان و افراد نسبت به گذشته متفاوت است، و می طلبد که با بصیرت در هر دوره نسبت به قضایا نگاه کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه نیز ضمن تبریک هفته بسبج به رشادت ها دلاوری های بسیجیان در عرصه های مختلف دفاع مقدس بهداشت و درمان محرومیت زدایی، کمک به نیازمندان حضور موثر و موفق در بحرانهای سیل زلزله و مردم یاری و قدرت آفرینی بسیج برای کشور در همه عرصه ها اشاره کرد.

 

فرماندار، پاوه نیز در سخنانی اظهار داشت: انچه که امروز دشمن برای رسیدن به اهداف خود برنامه ریزی کرده است ، می خواهد با دستان همین نوجوانان و جوانان ما رقم بخورد که شبانه روز آنها را به ایحاد ناامنی ها تحریک می کند.