پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله22:12 - 1401/07/07

مراسم معارفه معاون عمرانی فرماندار پاوه برگزار شد

مراسم معارفه معاون عمرانی فرماندار پاوه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،فرماندار پاوه در نشست معارفه معاون عمرانی با اشاره به آیه ای از قران کریم؛ اظهار داشت: همیشه از خدا خواستیم ما را در هر کاری با صداقت وارد با صداقت خارج و و همیشه انسان یاری رسان و پشتیبانی برای ما قرار بدهد.

 اردشیر رستمی افزود: این مسئولیت با وجود 5 شهر و 5 شهرداری و دهیاری ها مسئولیتی پر زحمتی است و قطعا قسمتی از زحمات ایشان مصروف این قسمت ها خواهد شد. 

 

وی گفت: از خدای متعال خواهان و خواستاریم قلم ، قدم و حضور شما در فرمانداری به خاطر خدمت به مردم و خدای متعال و با اولویت حرمت به خانواده های شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدّس مدّ نظر قرار بگیرد. 

وی ادامه داد: در فرمانداری کار حوزه ی عمرانی به اندازه حوزه های سیاسی وبرنامه ریزی اهمیت دارد. به همین دلیل آقای مصطفایی را که رزومه بسیار خوبی هم به عنوان شهردار و هم به عنوان بخشدار دارند و بهترین گزینه نیز برای این پست بودند انتخاب نمودیم.

 فرماندار پاوه گفت: فرمانداری و شهرداری هر دو خانواده ی وزارت کشور هستند و ما با همین نگاه، نزدیک ترین فرد از نزدیکترین دستگاه را انتخاب کردیم که به جمع کارمندان فرمانداری اضافه شود و خوشبختانه مهندس مصطفایی برای همه ی شما فردی آشنا و موجّه است و ایشان فردی با تجربه و متواضع هستند واز معاونین، بخشداران و همه ی همکاران میخواهم با ایشان نهایت همکاری را داشته باشند.

 رستمی تصریح کرد: این انتصاب را به مهندس مصطفایی تبریک میگوییم. امیدوارم این انتصاب هم برای مهندس مصطفایی وهم برای مجموعه ی همکاران فرمانداری و هم برای مردم مبارک باشد. ان شاءالله با کار و تلاش در عمل ثابت کنیم که این مسئولیتی که به ما داده اند ظرفیت، توان و تجربه مدیریت آن را داریم.

 وی در پایان گفت: از زحمات مهندس فرزاد محمدی نیز در دوران تصدی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه تشکر می نمایم. ایشان در حد وسع و توان خود ونهایت احترام و عزّتی که در وجود ایشان مشاهده نمودیم خدمت خود را صادقانه و سربلند در شهر پاوه به اتمام رساندند. امروز نیز به دلیل کسالت پدرشان در مراسم تودیع و معارفه حضور نیافتند.