پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله20:08 - 1401/07/02

فرماندر پاوه: دانشگاه منبع و مصدری رساندن مردم به قله های سعادت ست

فرماندر پاوه گفت: دانشگاه منبع و مصدری است که می تواند مردم را به قله های سعادت برساند.

به گزارش هزارماسوله ، بمناسبت اغاز سال تحصیلی فرماندار پاوه که به همراه فرمانده سپاه ناحیه پاوه و برخی از مسئولین شهرستان به دیدار رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور پاوه رفته بودند در سخنانی اظهار داشت: ماهیت دانشگاه پیام نور این است که کلاسهای غیر حضوری برگزار کند اما سعی بر این باشد که حتما دانشجو در کلاس حضور یابد و از مسائل روز اگاهی یابد.

اردشیر رستمی با بیان اینکه در کنار این کلاسها توجیهاتی از مسایل روز به دانشجویان داده شود افزود: دانشگاه منبع و مصدری است که می تواند مردم را به قله های سعادت برساند.

وی گفت:هدف از برگزاری برخی از مراسم ها و جلسات این است که پیام خود را به جامعه برسانیم که اگر ذهن دانش اموز را درگیر برخی از کلمات و پیام ها نکنیم کار مفیدی انجام نشده است.

وی ادامه داد: دانشگاه ها؛ مدارس و صداوسیما از مکان هایی هستند که منبع تزریق این پیام ها و تزریق به جامعه بوده که اگر دانشگاه عفلت کند پازل انتقال پیام صورت نخواهد گرفت.

وی گفت: این هنر دانشگاه نیست که پیام را به خوبی انتقال ندهد بلکه استاد باید شهامت بیان کلمه حق را داشته باشد. و کار ما معلمی است و پیعمبر هم معلم بود .

رستمی در پایان با بیان اینکه ما بدهکار شهداییم گفت: ما باید رشادت های این شهدا در دوران دفاع مقدس را به خوبی به نسل جوان بیان کنیم که این شهدا چکار کرده اند.

 

در ادامه مرادی رئیس دانشگاه پیام نور نیز به ارائه گزارش عملکردی از این دانشگاه پرداخت و گفت: دانشگاه پیام نور پاوه در سال جاری ۳۲۵ دانشجو را پذیر کرده است و همواره این دانشگاه در سطح استان در وضعیت مطلوبی قرار داشته است.