پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله15:07 - 1401/05/26
فرماندار پاوه:

مقاومت مردم پاوه خواب تعبیر نشده دشمنان را برای همیشه به کابوس تبدیل کرد

فرماندار پاوه گفت: تمام صفحات انقلاب مملو از ایثار و جانفشانی های فرزندان ایران زمین است، حماسه پاوه منحصر به فرد است و رنگ و بوی دیگری دارد و ان هم این است که مقاومت مردم خواب تعبیر نشده دشمنان را برای همیشه به کابوس تبدیل کرد.

به گزارش هزارماسوله ،فرماندار شهرستان پاوه در مراسم شکست حصر پاوه که با حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه، سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، سردار عظیمی قرارگاه نجف اشرف نزسا، سردار اسدالله ناصح جانشین فرماندهی سپاه جهارم بعثت کرمانشاه در جنگ مرصاد ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه و مسئولین شهرستان در سالن امتحانات امام خمینی(ره) برگزار شد در سخنانی  ضمن خیر مقدم به مهمانان و با اشاره به آیه ای از قرآن کریم اظهار داشت: شهدا زنده اند و نزد پروردگار خود روزی می خورند.

 

اردشیر رستمی افزود: این تفکر در ذهن ما شکل نگیرد که این شهدا با شهادت خود کشته شده اند بلکه زنده اند و نزد خدای خود روزی می خورند.

 

وی گفت: پاوه از نظر لغوی بمعنای ایستاده و سرپا و به معنای انقلابی نماد سرافرازی و ایستادگی است .

 

وی ادامه داد: بهای این ایستادگی با تقدیم ۶۵۰ شهید گرانقدر در پاوه بوده است که با تقدیم فرزندان و جوانان این خطه در این حماسه به اتفاق جوانانی از اقصی نقاط کشور حضور داشتند، جوانانی اعزامی از کرج و نهاوند و تهران در کنار فرزندان کورد با فرماندهی اصغر وصالی و شهید چمران اولین لبیک گویان فرمان تاریخی امام راحل بودند.

 

وی با بیان اینکه این جوانان یک افتخار بزرگ را رقم زدند گفت: امیخته شدن خون جوانان شیعه و سنی در این حماسه ،حماسه ای به بلندای تاریخ را خلق کردند.

 

رستمی گفت: تمام صفحات انقلاب مملو از ایثار و جانفشانی های فرزندان ایران زمین است، حماسه پاوه منحصر به فرد است و رنگ و بوی دیگری دارد و ان هم این است که مقاومت مردم خواب تعبیر نشده دشمنان را برای همیشه به کابوس تبدیل کرد.

 

وی اطهار داشت: پیام امروز ما این است اقرار کنیم و افتخار کنیم که مدیون آن جوانان و شهدا و ایثارگران سرافراز هستیم که برای دفاع از انقلاب هرانجه داشتند در طبق اخلاص گداشتند