پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله23:03 - 1401/05/25
فرماندار پاوه:

ابرسانی سیار به این محلات و روستاهای الحاقی پاوه به فوریت انجام می شود

فرماندار پاوه در نشست پیگیری حل مشکلات مناطق الحاقی به شهر پاوه گفت: ابرسانی سیار به این محلات و روستاهای الحاقی پاوه به فوریت انجام می شود.

به گزارش هزارماسوله ،فرماندار شهرستان پاوه در نشست مسائل و مشکلات محله چورژی در سخنانی اظهار داشت:  کاری که از عهده ما ساخته می شود پیگیری و انجام آن کار است،و کاری که باید برای روستاهای الحاقی به پاوه انجام دهیم پروژه ابرسانی است که به سال آینده موکول نمی شود، چون به واقع مردم در فشار هستند و باید بزودی حل شود.

 

اردشیر رستمی افزود: مشکلات از یک طرف و محدودیت ها از طرف دیگر است که شاید مردم فکر کنند مسئولین بی توجه هستند اما ما تک تک صداهای مردم را می شنویم.

 

وی گفت: ما به این صداهای شهروند در رسانه ها و کانالهای محلی پاسخ خواهیم داد به طوری که سفر به روستاها با مسئولین را برای حل مشکلات مردم انجام داده و همچنان انجام می دهیم.

 

وی ادامه داد: این روستاهایی که به شهر الحاق می شوند، گاها با مشکلاتی همراه می شوند ، توقع مردم  به عنوان شهروند بالا می رود ، اما همچنان بافت این محلات الحاقی، روستا هست.

 

فرماندار پاوه اضافه کرد: بخشی از این مسائل قابل حل هستند و بخش دیگری قابل حل نیست که باید به تناسب نیاز مردم به حل مشکلات اقدام کنیم.

 

دکتر رستمی تصریح کرد: وعده ها اعتماد عمومی را خدشه دار کرده است، اما کاری که انجام نشود به صراحت خواهیم گفت که امکان پذیر نیست.

 

وی افزود: شهر بانه وره با جمعیت ۴۸۰۰ نفر اب شرب ندارد  و هم اکنون ابرسانی با تانکر را انجام می دهیم و آب چشمه روستاهای تشار، وزلی و نروی خشک شده و هم اکنون در بحران قرار داریم.

 

رستمی اظهار کرد: در این مدت، پیگیری های لازم برای اب شرب و باغات منطقه انجام شده گاها تا مرحله درگیری با رییس اداره خودمان رفتیم و پیگیر صدای شهروندان بوده ایم.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون به تانکر ، برای ابرسانی نیاز داریم گفت: سپاه ، بخش عمده ای از ابرسانی به روستاهای بحرانی ما را به عهده گرفته است و ظرفیت شهرستان برای مسایل محدود است.

 

وی افزود: ابرسانی سیار به این محلات و روستاهای الحاقی به فوریت اقدام خواهیم کرد،و در روزهای آتی تانکرهای لازم برای ابرسانی به شهرستان خواهند آمد.

 

فرماندار شهرستان پاوه گفت: اگر آب پایدار از چشمه هانی کوان که تامین اب شرب پاوه است، به این روستاهای الحاقی برسد بودجه و اعتبارات  می خواهد .

 

دکتر رستمی گفت: برای اصلاح شبکه نیاز به اعتبارات میلیاردی است.

 

مردم هم خواستار آبرسانی به این محلات و روستاهای الحاقی هستند و بنا به اظهارات آنها شبانه روز ۲ ساعت از اب شرب بهره مند می شوند.