پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله19:45 - 1401/05/09

مراسم یادواره شهدای جهادگر در پاوه برگزار شد

صبح امروز مراسم یاواره شهدای جهادگر در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،فرمانده سپاه ناحیه پاوه در مراسم یاواره شهدای جهادگر که با حضور فرماندار شهرستان پاوه؛ مدیران ادارت؛ و مسول حرکتهای جهادی استان در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: جهاد تنها منحصر به دوران دفاع مقدس و عرصه های نظامی و دفاعی نیست بلکه امروز جوانان ما در قالب گروههای جهادی فعالیت دارند.

 

سرهنگ مسعود دوستی افزود: امروز در پیشرفته ترین کشورها غبار ناامیدی و افسردگی بر روی زندگی جوانان پوشیده شده است که تنها هدف انها رسیدن به آرزوهای کوچک است و لذت خدمت به خلق را نچشیده اند.

 

وی گفت: پیام بسیج سازندگی این است که حرکت جوانان ما یک حرکت خودجوش؛ مردمی؛ انقلابی و جهادی است که نشان از ایمان و بصیرت آنهاست.

وی ادامه داد: کار جهادی فقط در عرصه فعالیتهای ساخت و ساز نیست بلکه در عرصه های فناورانه علمی پزوهشی و عرصه های نوین جهاتی را در پی می گیرد.

سرهنگ دوستی گفت: اما یک مقام بالاتر از این موارد شهادت در راه خدا است که شهدا نزد پروردگار خود روزی می خورند.

 

فرماندار شهرستان پاوه نیز در سخنانی با اشاره به اینکه تمام صفحات تاریخ دفاع مقدس بوی ایثار و اخلاص و فداکاری و گذشت می دهد اظهار داشت: مراسم امروز ما به یاد جهادگرانی است که در مسیر جهاد پیش رفته اند و یادو خاطره اآن شهدا را گرامی می داریم.

 

دکتر اردشیر رستمی افزود: ریشه و منشا تمام عملیاتهای دوران دفاع مقدس که شهدای بسیاری تقدیم انقلاب و دین و معنویت شد از عاشورا و کربلاها شروع شد.

 

وی با اشاره به بیاناتی از بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران گفت: جهاد گران ما سنگر سازان بی سنگر بوده اند که در حال ساخت سنگر برای دیگر رزمندگان؛ اماج توپ و خمپاره های دشمن قرار گرفتند.

 

وی گفت: امروز موضوع جهاد و جهادگران به عنوان یک جریان معرفی شده است جریانی که رهبر معظم انقلاب  این مسیر را مسیر الهی معرفی می کند.

 

رستمی در پایان با اشاره به اینکه شهدا نزد پروردگار خود نمرده اند بلکه روزی می خورند گفت: حرکت این جهادگران ناشی از یک نیروی درونی به اسم تفکر جهادی است .